"עשה למען טבוחים על ייחודך"

ככלות ה'שבעה' לנרצחי הפיגוע ברמות: המסר הנוקב של המשגיח רבי דן סגל

ככלות ה'שבעה' להירצחם של הרה"ח אלתר שלמה לדרמן הי"ד והאחים הילדים אשר מנחם ויעקב ישראל פלאי הי"ד, נערכה עצרת חיזוק בשכונת רמות | המשגיח רבי דן סגל עורר להתחזק באחדות ואהבת חינם כדי שלא נקבל עוד מסרים כאלה מהקב"ה | בנוסף נערכה תפילה נרגשת לרפואת האב הפצוע | תיעוד (חרדים)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט)

ככלות ה'שבעה' להירצחם של הרה"ח אלתר שלמה לדרמן הי"ד והאחים הילדים אשר מנחם ויעקב ישראל פלאי הי"ד, נערכה אמש (מוצאי שבת) עצרת חיזוק בבית הכנסת "אהל יוסף" בשכונת רמות.

אלפים רבים התקבצו בבית הכנסת ובסמוך לו לעצרת זעקה בעקבות הפיגוע הקשה בערב שבת קודש, לפני יותר משבוע, בכביש רמות, ונשאו תפילה לרפואת האב הפצוע רבי אברהם נח בן יהודית פלאי.

את המשא המרכזי נשא המשגיח רבי דן סגל שעורר את הציבור בבכיות להתחזק כדי שהקדוש ברוך הוא לא יצטרך לשלוח לנו עוד מסרים כאלו יותר חס ושלום.

המשגיח אמר לאלפים כי הקדוש ברוך הוא רוצה מאיתנו שנתחזק באחדות ואהבת חינם, וציטט את התנא דבי אליהו: "כך אמר להם הקב"ה לישראל, בני אהובי, כלום חסרתי דבר שאבקש מכם, ומה אני מבקש מכם אלא שתהיו אוהבין זה את זה, ותהיו מכבדין זה את זה".

ראש ישיבת תפרח הגאון רבי אביעזר פילץ נשא דברי חיזוק מרטיטים על האסון ועורר את הציבור להתפלל לרפואת האב הפצוע.

בסיום דבריו קרא המשגיח יחד עם הציבור פרקי תהילים וזעק את ה'אבינו מלכנו' כאשר ארון הקודש פתוח וספרי התורה גלויים, והציבור זעק יחד בבכי תמרורים "אבינו מלכנו עשה למען טבוחים על ייחודך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר