"חצו קווים אדומים"

הלילה הדרמטי והמצור על שרה נתניהו; צפו בתיעוד מסכם

במשך שלוש שעות שרה נתניהו היייתה תחת מצור במספרה בתל אביב | אלפי מפגינים מנעו ממנה את היציאה | מאות לוחמים ואנשי שב"כ חילצו אותה | רה"מ: "חציית קו אדום" • צפו בתיעוד מסכם מהלילה הדרמטי (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
פרשים מלווים את שרה נתניהו (צילום: אבשלום ששוני/פלאש90)

במשך שלוש שעות הייתה שרה נתניהו, רעיית ראש הממשלה, תחת מצור במספרה בכיכר המדינה בתל אביב. כוחות גדולים של משטרה, לוחמי יס"מ, לוחמי מג"ב ואנשי שירות הביטחון הכללי חילצו אותה תחת אבטחה כבדה ופרשי משטרה שליוו אותה ביציאה מהמספרה.

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, צייץ כשעה לאחר החילוץ תמונה לצד רעייתו וכתב: "שרה רעייתי האהובה, שמח שחזרת הביתה בשלום וללא פגע. האנרכיה חייבת להיפסק - זה יכול לעלות בחיי אדם".

שר המשפטים, יריב לוין, תקף את המפגינים ואמר: "המצור על רעיית ראש הממשלה, הגברת שרה נתניהו הוא מטורף וחסר תקדים. מי שחשב שהאנרכיה תיעצר בחסימות כבישים ובקפיצה על שולחנות בכנסת, גילה הערב שכשמאפשרים אלימות והפרות סדר זה לא נעצר בזה. הגיע הזמן להחיל את שלטון החוק על אלה שמדברים בשם שלטון החוק, אבל רומסים את החוק ואת זכויות הפרט של כל מי שלא חושב כמוהם".

בזמן החילוץ, שעות לאחר שהמצור החל, ראש האופוזיציה, יאיר לפיד, קרא למפגינים לאםפשר לנתניהו לצאת מהמספרה: "קורא למפגינים בכיכר המדינה לאפשר לשרה נתניהו לצאת לביתה. המאבק שלכם ושלנו הוא נגד ההפיכה המשטרית והרס הדמוקרטיה".

מי שהיה הראשון לקרוא למפגינים לשחרר את נתניהו היה שר הביטחון לשעבר בני גנץ שכתב בטוויטר: "אני קורא למפגינים בכיכר המדינה - תנו לאשת רה״מ לחזור לביתה ואתם המשיכו להניף את הדגלים ולהשמיע את זעקתנו הצודקת. נמשיך לפעול ביחד, במגוון דרכים חוקיות כדי לעצור את ההפיכה המשטרית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר