על סף מלחמה גרעינית

האיום של רוסיה נגד ארה"ב: אם תתקפו נשתמש בנשק גרעיני

האיום המפורש נכתב במאמר שפורסם בכתב העת הצבאי של רוסיה Voennaya Mysl, שם נטען כי בשל המידע שהגיע לידי רוסיה על כוונותיה התוקפניות של ארה"ב, הוכנה תוכנית צבאית הכוללת שימוש בנשק גרעיני (בעולם)

איצלה כץ | כיכר השבת |
סמל הגרעין על רקע דגלה של רוסיה (צילום: shutterstock)

מדאיג: רוסיה נערכת לתקיפה גרעינית. כך עולה מדיווח של כתב העת הצבאי ברוסיה Voennaya Mysl. בכתב העת, מציין הכתב כי ברוסיה מודעים לכוונותיה של ארצות הברית להתערב 'במבצע המיוחד' כפי שמכנים ברוסיה את המלחמה באוקראינה, באופן אקטיבי וכי בצבא רוסיה נערכים לכך. כך דווח בY-NET.

"הצבא הרוסי נערך לתקיפה והוא מכין תוכניות פעולה הכוללות נשק גרעיני לצד כאלו שאינן כוללות שימוש בנשק גרעיני" נכתב בכתב העת. לטענתם, ארה"ב חוששת לאבד את מעמדה בעולם, וזו הסיבה לכך שהיא שוקלת להתערב במלחמה באופן אקטיבי.

בכתב העת הצבאי הרוסי הוסיפו וטענו כי הצבא הרוסי נערך לחדשנויות טכנולוגיות וכי הצבא הרוסי יצטרך להוכיח לארה"ב כי היא לא תוכל לפגוע ביכולת התגובה הרוסית ולא תוכל לשתק את מערך הטילים הרוסי.

כזכור, בתחילת השבוע שעבר הודיע נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, כי ארצו משעה את עצמה מאמנת New START, אמנת גרעין המשותפת לרוסיה וארה"ב, ובה מתחייבות המדינות להגביל את כמות ראשי הנפץ הגרעיניים העומדים לרשותן.

כתוצאה מביטול ההשתתפות הרוסית באמנה, ארצות הברית לא תוכל לפקח על כמות ראשי הנפץ הקרביים שיהיו שמישים בצבא הרוסי, אם כי, 1,550 ראשי הנפץ הגרעיניים המאושרים באמנה - דיים להחריב את ארה"ב כולה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר