שלושה מסרים

דבורה פאלי על ילדיה הי"ד: "הם לא יהיו קורבנות שווא"

האם שאיבדה את ילדיה בפיגוע, חיזקה אלפי נשים: "פתאום מזהים אותי ברחוב. זה קרה בעל כורחי. אבל אם זה קרה, אני מקווה שאני עושה מה שצריך לעשות, שאני ממלאת את התפקיד הזה" (חרדים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום מסך מתוך ערוץ היוטיוב של סיון רהב מאיר)

אשת התקשורת סיון רהב מאיר ערכה ראיון עם דבורה פאלי, שאיבדה את שני ילדיה אשר-מנחם ויעקב-ישראל הי"ד בפיגוע המזעזע.

סיון רהב מאיר כתבה על הדברים המרגשים של האם השכולה:

"אפשר להרגיש אחדות בזום? אפשר. כ-10,000 נשים מכל המגזרים נרשמו למשדר שיזמה דבורי פאלי במלאת שלושים לפיגוע ברמות, שבו נרצחו ילדיה אשר-מנחם ויעקב-ישראל. דבורי ביקשה לקיים את מפגש האחדות הנשי ואז... ילדה באותו בוקר, בשעה טובה.

כיוון שנערכנו לתסריט המשמח הזה, הקלטתי מראש שיחה שלי עם דבורי. היא אמרה בה כמה דברים חשובים:

ראשית, על עם ישראל. לא יאומן שככה היא מרגישה, במקביל לחדשות: "מהרגע שקרה הפיגוע ועד עכשיו, אני רק הולכת ומגלה את התופעה המדהימה הזו שנקראת עם ישראל. אני לא חושבת שאנחנו קולטים את זה ביומיום. כמה עוצמה, חיבוק, תמיכה, אחדות, הירתמות. למה אנשים שאני לא מכירה דופקים בדלת הבית שלי בפורים ומביאים לי משלוח מנות? ולהבדיל, למה אנשים שאני לא מכירה יושבים בשבעה אצלי בסלון ומזילים דמעות? כי הם קולטים שזה לא סיפור פרטי שלי, אלא שזה קשור גם אליהם".

שנית, על ילדיה. "מאז שזה קרה אני אומרת לעצמי 'שהם לא יהיו קורבנות שווא'. שאם זה קרה – ייצא מזה משהו משמעותי. שתהיה איזו תועלת באסון שלנו. כל מיזם לזכרם, כל עשייה חיובית, כל קבלה טובה שמישהו מקבל – גורמים לי להרגיש ככה. תודה לכם".

ושלישית, על עצמה. "אני אישה אלמונית, ופתאום מזהים אותי ברחוב. זה קרה בעל כורחי. אבל אם זה קרה, אני מקווה שאני עושה מה שצריך לעשות, שאני ממלאת את התפקיד הזה, שממש לא בחרתי בו".

תודה, דבורי, על הזכות לקחת חלק. מזל טוב. בשורות טובות לכולנו", כתבה סיון רהב מאיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר