ארגון הבריאות העולמי נגד תחליפי חלב: אי הנקה - סכנה

ארגון הבריאות העולמי מפרסם היום, בצעד יוצא דופן, קריאה האוסרת לפרסם פורמולות לתינוקות, ובדומה לסיגריות - להוסיף על-גבי אריזת הפורמולות מידע על הסכנה באי מתן חלב אם לתינוק

שמחה שוראקי | כיכר השבת |
ארגון הבריאות העולמי מפרסם היום, בצעד יוצא דופן, קריאה האוסרת לפרסם פורמולות לתינוקות, ובדומה לסיגריות - להוסיף על-גבי אריזת הפורמולות מידע על הסכנה באי מתן חלב אם לתינוק.

לפי ארגון הבריאות העולמי, מתוך 194 המדינות החברות בארגון, 135 החלו לנקוט בצעדים לצמצום שיווקם של תחליפי המזון לתינוקות.

מוקדם יותר המליץ משרד הבריאות לאמהות להעניק לתינוקות חלב אם בצורה בלעדית במשך ששת החודשים הראשונים, ולאחר-מכן לשלב תזונת חלב אם עם מוצקים עד גיל שנתיים או מעבר לכך.

ופאי ילודים ויועצות הנקה ממליצים לבצע את ההנקה הראשונה כבר בחדר הלידה- מפתיע?! מחקרים רבים קובעים כי תינוקות שינקו עוד בחדר הלידה – יהיו רגועים יותר בהמשך. ההנקה בחדר הלידה מאפשרת את הקשר הראשוני בין האם לתינוקה, ומזרזת את שחרור החלב, דבר שעשוי למנוע קשיים עתידיים בהנקה.

הרכב החלב נוצר במיוחד עבור צרכי הוולד ויזין אותו באופן הטוב ביותר. הוא משתנה לאורך התפתחותו של התינוק ועל פי הצרכים שלו לאורך תהליך הגדילה שלא כמו תחליפי חלב שלעיתים רבות תאלצי להחליף עד שתגיעי למתאים ביותר.

חלב האם מוכן תמיד וזמין עבור התינוק, הוא אינו דורש הכנה, סטריליזציה וחימום. לא תאלצי לקום עד למטבח בכדי להעניק לו את מנת הלילה שלו- בייחוד אם הוא דורש אותה יותר מפעם אחת.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית