5 טיפוסים שלא יקדמו אותך לשום מקום

אדם הוא יצור חברתי מטבעו, וכל צעד בחיים דורש יצירת מערכת יחסים עם מגוון אנשים סביבנו. עם זאת, הנה 5 טיפוסים שמומלץ לתפוס מהם מרחק (אימון אישי)

יערית אלבז | כיכר השבת |
1. אלה שמרוכזים רק בעצמם

כל אדם בסופו של דבר דואג לעצמו, זהו הכרח קיומי בסיסי, אך יש אנשים שהיחס לעצמם מקבל ערך עליון מעל לכל סבירות מתבקשת. אנשים כאלו בדרך כלל, לא ישתפו את חבריהם במה שלא נוגע בהם, במידה וחבר יעשה מחווה כלשהי עבורם, הם לא יסתכלו על המאמץ הרב שהושקע, החשיבה והדרך, אלא איך זה שירת אותם, ואיפה הם פה הנקודה המרכזית .

חבר אמיתי, הוא זה שמעיר ומתוודא כאשר משהו אינו כשורה, באותה מידה שבה הוא מפרגן גם על מה שנעשה אם זה לא ממש נגע בו עצמו. הוא ינסה להקשיב ולהבין מה אתם אוהבים באמת, ולא מה הוא אוהב.

2. אלה שלא יהיו שם אף פעם בשבילכם

בדיוק אלו האנשים שהראש שלהם תקוע בסמרטפון גם כשאתה מנסה לומר להם משהו שחשוב עבורך. אתה תרגיש כי הם עושים טובה שהם איתך, הם בדרך כלל גם לא ישמרו על קשר, רק מתי שאינטרס חזק יתקוף.... ופתאום אתה תעניין אותם לכמה רגעים, במידה ותהיה רלוונטי אז מידת הקשר איתך תסתכם עד שתושג מטרתם. כשאתה תצטרך אותם, הם לא יהיו שם בשבילך.

3. אלה שלא אכפת להם להטיח את "האמת" שלהם בפנים

האמת שלהם, מורכבת מספקולציות ואוסף נתונים חד צדדי, הם אפילו לא ינסו לשמוע, כי הרי הם יודעים הכל, 'באמת'. ברגע שתשתף אותם בחולשה כלשהי, פרץ הכנות וההגיון שיצא מגרונם יהיה אמין בעינייך, הם מסוג האנשים שיבקרו אותך עד לפרט הקטן ביותר, אך ברגע שתבקר אותם, תתקל בחומה נצורה, אמיתית כזו.

הם לעולם לא יבקשו סליחה, אתה זה שתצטרך לבקש סליחה גם על מה שהם עשו, הם יהיו כנים מדי, אך בחיים לא יהיו מספיק כנים עם עצמם, כי הם הרי אמיתיים..

4. אלה שלא יודעים לשמור סוד

בעצם אלו הם הרכלנים, המעבירים הרשמיים של מרכולתם מאחד לשני. הם בדרך כלל מוסיפים ומטבלים במילים עסיסיות משלהם, הם גם 'יודעים הכל'.. הם חושפים את סודותיהם של האחר, היו בטוחים שגם סודותיכם נחשפיםבאותה מידה. אלו הם האנשים שצילומי המסך עוברים סתם ככה, כדי להכפיש, לרכל ולנכס לעצמם כח ושליטה.

הם לא יעשו שום דבר לתועלת אלא להפך יגרמו נזק רב גם לקרובים אליהם. אלו הם האנשים שיכולים להרוס חיים שלמים של אלו שנקראים חברים שלהם, רק בשביל להראות שהם בעניינים.

5. אלה שמבטלים תוכניות ברגע האחרון

האנשים האלו שאתה קובע איתם והם תמיד מזיזים את זה בדיוק כמה דקות לפני בטענה של 'לא הצלחתי', 'סליחה, קשה לי עכשיו', 'אל תכעס לא בכוונה', 'אני אשם' ועוד פניני התחמקות מעין אלו. בדרך כלל, הם לא יתחשבו בזמנך, ישנו ויעשו הכל לפי הזמן שלהם הוא יקר יותר מזמך.

הם ידאגו תמיד להשבית שמחה בטענות שונות שיסובו סביב עצמם.. והזמן שלהם מבחינתם הזמן שלך, הרצון שלך או אתה בעצמך לא קיים עבורם.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית