תלמידות קולג' בסין חותמות על הסכם צניעות

קולג' בעיר שיאן שבצפון מערב סין, התקין תקנון מיוחד הדורש מסטודנטיות לחתום על הסכם צניעות שמחייב אותן, חלק מהן מחו חלק הסכימו, מטרת המנהלים ביצירת תקנון זה היתה שונה (תרבות)

טליה אדר | כיכר השבת |
מנהלי קולג' בסין פעלו באופן יוצא דופן לחינוך תלמידותיהן, ולא ייחסו חשיבות לשוויון, חופש ומה שבינהם. הם המציאו חוזה, תקנון לתלמידות, המחייב אותן להיות צנועות ולא ליצור קשרים חברתיים לפני החתונה. התקנון, עליו התלמידות צפויות לחתום, אמור לחייב אותן לעמוד בכל הכללים.

יוזמת תקנון זה באה על מנת להרגיע את ההורים המודאגים של הבנות המגיעות ללמוד מהודו, שם כידוע כללי הצניעות מוקפדים יותר, על מנת למנוע מבנות ליצור קשרים לא ראויים לפני החתונה, ביוזמה מרגיעה יצרו המנהלים הסכם בנוסח שבועה המחייבת גם את הסטודנטיות הרווקות וגם את הנשואות.

חלק מהתלמידות מחו על תקנון זה וטענו כי אין זה הגיוני שהם יחייבו אותן לחתום עליו, ושהם ישללו מהסטודנטיות את חופש הבחירה. בנוסף, זעמו התלמידות על העובדה שהתקנון חל רק על בנות. "מה עם הבנים? למה אותם לא מחתימים?" הן זעמו.

אחת הסטודנטיות שהתראיינה ל"צ'יינה ביזנס וויו", כי היא אינה מרוצה מדרישה זו, וכי הנהלת הקולג' לקחה צעד אחד רחוק מדי והגזימה בדרישה שפוגעת בכבודן ובזכויות הפרט של הסטודנטיות, זוהי דרישה מפלה"

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית