הישראלי היפה: מעשה חסד אחד קטן שהציל חיים

החיים שלנו מורכבים מעליות וירידות, יש דברים שחולפים לידינו ואנחנו לא נוגעים בהם, כי הם בלתי נראים או פחות משמעותיים * לפעמים במעשים הקטנים ניתן להציל חיים (תרבות)

נילי גינגולד אלשיך | כיכר השבת |
מעשים טובים נעשים מדי יום, ישנם מעשים קטנים ממש שמצילים חיים שלמים, יוצרים חיים שלמים מחדש, מעשה טוב אחד יכול לסחוף אחריו רבים. חזקי מנת הוא יהודי טוב שרוצה לעזור לאנשים. הוא מנהל באחד המוקדים המפורסמים בארץ במסגרת עבודתו הוא עוזר ליהודים רבים ובין השאר משיג להם תרופות, אך כלום כנראה לא הכין אותו לאותו היום, הוא הבין שיש יהודי מעבר לאוקיינוס שזקוק לתרופה מצילת חיים, יתרה מזו אותו חולה לא רק זקוק לתרופה אלא זקוק לך תוך 48 שעות.

חזקי הבין שהצרות נגד הזמן שהולך ואוזל ואיש לא שאל אותו אם הוא כלל מוכן לאותו מרוץ, מרגע שהבין זאת, הוא החל מקליד הודעה ובה הוא מבקש לימצוא אדם שממריא עוד היום לנויורק ויסכים בטוב ליבו להעביר את אותה תרופה לנויורק. חזקי לחץ על הכפתור ושלח את בקשתו אל עבר גלי הוואטסאפ שתוך שניות יצרו גלי צונאמי אדירים.

תוך 12 דקות בלבד נימצא האדם ומאותו רגע אלפי בני אדם הפכו להיות שותפים להצלת חיי אדם, אבל הסיפור הזה הוא לא רק על חזקי, הסיפור הזה הוא על אנשים רבים שבחרו לא להיתעלם וברגע זה שותפים להצלת חיי אדם, שבחרו להשתמש בכלי הזה כדי להציל חיי אדם, ויותר מכל אני שמחה להעלות על נס סיפור שמראה ומציג את הישראלי היפה, ולהוכיח שהתקשורת יכולה להיות ניזונה גם מסיפורים טובים על אנשים טובים.

***

בבניין ממול יושבת לה אישה מבוגרת אלמנה, היא ישבה בבדידותה, הלכתי להביא לה עוגה שהכנתי, היא שמחה כלכך, ושחה לי כי הביקור הקצר הזה עשה לה טוב בנשמה.. וביקשה שאבדוק עבורה את הכדור שעליה ליטול כי היא כבר יומיים לא נטלה את התרופה שהיא נוטלת מידי יום מכיון שלא זיהתה את הכדור הנכון ופחדה ליטול כדור שלא יזיק לה.

דברים קטנים שאינם מצריכים מאיתנו התארגנות עצומה יכולים לעשות לשני טוב על הלב.. תעבירו את זה הלאה, מעשה טוב אחד ביום ואפילו בשליחת הודעה, הציל חיי אדם. המשמעות של הדברים היא שאנו בכל זמן נתון יכולים להפוך את הכלים העומדים לרשותינו לכלים מצילים חיים.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית