קשר אינסופי של טוב ונתינה

עם כל אחת, באשר תלך: ארגון 'באשר תלכי' חגג עשור לפעילותו

באירוע חוויתי ומרגש, השתתפו מאות נשים שהפכו למשפחה אחת, בעשר שנות הפעילות העצומה והרגישה • כדי להגיע לאלפי נשים שעדיין ממתינות, יוצא הארגון במיזם גיוס המונים תחת הכותרת "אחותי את!" (תרבות, מאמע)

באשר תלכי. ארגון למענה של האישה החרדית בתהליכי פרידה (צילום: באדיבות המצלם)

אירוע מיוחד, מרגש ובלתי נשכח, נערך לרגל מלאת עשר שנים לפעילותו הברוכה של ארגון 'באשר תלכי', המלווה נשים חרדיות שמצאו את עצמן בתהליכי פרידה ופירוק הבית. באירוע המרגש הועלתה על נס הפעילות המבורכת והענפה, זאת לקראת מיזם גיוס ההמונים שיתקיים בקרוב למען המשך הפעילות והרחבתה.

ארגון 'באשר תלכי' מסייע לאלפי נשים שמצאו את עצמן במצבי פרידה, גירושין ופירוק החבילה, אשר מתמודדות עם הבושה, עם הסטיגמה וכמובן עם הקושי היום יומי לנהל חיים בסיסיים. הארגון נמצא שם עבורן ומסייע להן לצלוח את הדרך הקשה, מושיט להן יד תומכת, חיבוק אוהב ומחזיר אותן לחיים של אושר וכבוד. בעשר שנות קיומו, 'באשר תלכי' סייע לאלפי נשים, העניק תשובות לכל השאלות והעלה אותן על דרך המלך.

הארגון מעניק לנשים וגם לילדיהן ייעוץ רגשי, הכוונה בסבך הבירוקרטיה של ניהול משק בית, חשבון בנק, שכר דירה ועוד, עורך עבורן שבתות גיבוש ומפגשים מרתקים המעניקים להן כח, וכמובן מלווה אותן בבניית בית חדש וזוגיות חדשה, כשהכל נעשה ברגישות, הבנה, הכלה וכבוד.

אופטימיות, תקווה וחיים חדשים

'באשר תלכי' פועל מתוך הקהילה החרדית, בשיתוף עם רבנים ואנשי מקצוע ופועל להניע תהליכים שמטרתם לחזק את המסוגלות הקהילתית לקבל ולהכיל משפחות שעברו תהליך גירושין, כמו גם חתירה לשינוי מדיניות וחקיקה הנוגעים לזכויות נשים ומשפחות בפרידה וגירושין. אלפי נשים ומשפחות שהתפרקו, שתלאות החיים הובילו אותן למעמקים, מביטות היום בגאווה בתקוה קדימה ומוצאות עצמן חזקות, בטוחות ומאושרות בזכות 'באשר תלכי'.

בפתחו של העשור השני לפעילותו, נערך האירוע המיוחד בהשתתפות מאות נשים שהפכו למשפחה אחת גדולה, משפחת באשר תלכי. המשתתפות האזינו לדברי הברכה של נשיא הארגון הגאון רבי פנחס גולדשמידט שליט"א רבה של מוסקבה, נהנו מדבריה המרתקים של נועה ירון דיין, והתרגשו ללוות את סיפורה האישי של מייסדת הארגון פייני סוקניק, שתיארה את הדרך המופלאה שעשתה במסע חייה שהביא אותה להקמת הארגון.

בכניסה לאולם הוצבה תערוכה אמנותית המתארת את שנות הפעילות ואת הדרך שעשה הארגון מעת הקמתו כארגון קטן וכיצד התפתח עם השנים עד שהפך להיות מעצמה של תקווה ובניית עולמות חדשים.

לכל אחות ולכל אחת

בימים אלה, יוצא ארגון 'באשר תלכי' לקמפיין מיוחד שמטרתו לאפשר לארגון להתחיל את שנת העשור לפעילותו בדרך חדשה ובכוחות מחודשים, להגיע לעוד אלפי נשים שעדיין ממתינות, שהיד המושטת עדיין לא הגיעה אליהן. הן עדיין מצפות לעזרה, הן זקוקות להכוונה והן עדיין יושבות ומתייסרות.

בהנהלת הארגון אמרו כי "הסלוגן שנחבר לקמפיין הוא "אחותי את", משום שזו יכולה להיות כל אחת. השכנה שלכם בבנין או קולגה מהעבודה, אולי אפילו חלילה מישהי מהמשפחה, נשים רבות שנמצאות בהליכי פרידה לא חושפות את מצבן אבל הן כבר מרוסקות וזקוקות לעזרה. הפעילות הנפלאות של 'באשר תלכי' חייבות להגיע לכל אחת מהן ולומר לה: אחותי את! וכדי שזה יקרה, אנחנו חייבים לתת ל'באשר תלכי' את הכח ואת האפשרויות לעשות זאת".

בואי להיות שותפה איתנו >>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית