מומלץ: זה מה שאנחנו עושות בימים חסרי מוטיבציה

בקושי פקחתן עיניים וכבר התעדכנתן שהפגישה החשובה שהיתה אמורה להיות לכן כעת בוטלה בדקה התשעים. אתן מתוסכלות בטירוף ואיבדתן תקווה. זהו, הלך היום. האמנם? לא! אפשר גם אחרת (ויראלי)

תהילה אלטמן | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

השעה 10:00 והפגישה החשובה שהיתה אמורה להיות לכן כעת בוטלה בדקה התשעים. אתן מתוסכלות בטירוף ומבחינתכן אפשר לקפל הכל ולסגור את היום. איבדתן תקווה.

ובכן, זה קל ומפתה ליפול למרה שחורה, אבל אפשר גם אחרת: שיטת 'הרבעים', שראינו לאחרונה ברשת החברתית "טיקטוק", היא הדרך הטובה ביותר לתקן את המצב (היי, בלת"מים לא נעימים) בכלל ואת מצב הרוח שלכן בפרט.

כך היא עובדת: במקום להשליך לפח יום שלם (או מה שנשאר ממנו) כי שרפתן את הטוסט שלכן ב-8 בבוקר, לדוגמא, חלקו את היום לרבעים. אם אתן לא עושות חיל ברבעון אחד, זה לא אומר שעליכן לפספס את שלושת האחרים.

ומשתמש הטיקטוק הויראלי, מראג' פאטל, שמציע מגוון עצות לשיפור החיים, מסביר באופן ממוקד יותר: יש את רבע הבוקר (5 עד 9 בבוקר), רבע "היום המאוחר", כלשונו (10 בבוקר עד 12 בצהריים), רבע אחר הצהריים (12 עד 19) ורבע הערב (מ-19 והלאה). אם אתן לא מצליחות להמריא ברבעון של הבוקר - נניח, שהמים החמים במקלחת נגמרו או שיחת עבודה שלא זרמה כמתוכנן - אל תשכחו את הרבעים הבאים שמחכים לכן מעבר לפינה. זה לא מסובך לקחת צעד אחורה (להתרענן עם כוס קפה, לבצע הליכה של 10 דקות) כדי להתאפס, או אפילו ללכת על משהו גדול יותר כמו לארגן מחדש את רשימת המטלות שלכן, כדי לוודא שאתן מפיקות את המרב והמיטב מהרבעון הקרוב.

בעיקרון, אל תיתנו למטען הרגשי הקודם שלכן להכביד ולהשפיע עליכן. אחרי הכל, מה שחשוב הוא לא מה שעשיתן לאחרונה, אלא מה שתעשו אחר כך.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית