התוכנית הכלכלית • צפו

איך המלחמה תשפיע על הכיס שלנו ומה פוטין חשב לעצמו

איך כלכלת רוסיה הקורסת תשפיע על המשק הישראלי?; ידעתם שלפוטין יש דירה בתל אביב?; אנחנו במלחמת עולם שלישית?; ההונאה בפתח תקווה והיוזמה המיוחדת למשלוחי מנות • צפו (הכלכלית)

רפאל כהן ומשה מנס | כיכר השבת |
בנקים ברוסיה (צילום: שאטרסטוק)

התוכנית הכלכלית' של 'כיכר השבת', בהגשת רפאל כהן ומשה מנס עם כל הנושאים הכלכליים הבוערים שעל סדר היום וכל מה שחשוב לנו לדעת - לצד הפינות הפופולריות הקבועות שיסדרו לכם את הכיס.

כותרות הכלכלה

• המצב הכלכלי ברוסיה מצוי על סף קטסטרופה, כלכלת רוסיה כבר הוכתה קשות - ומיליוני אזרחים, בראשם האוליגרכים ועשירי המדינה, איבדו בבת אחת חלק משמעותי מהונם, ורבים מתחילים להביע את התנגדותם למדיניות שכפה הנשיא פוטין על השכנה. עורך חדשות החוץ ציקי ברנדוין מרחיב בסוגיה; מה פוטין חשב לעצמו? האם הוא התכונן מראש לעיצומים כלכלים? האם סין יכולה לעזור? וכן על המשמעויות הכלכליות של ביקור בנט ברוסיה.

• בני זוג מפתח תקווה נעצרו השבוע בחשד שהונו את חברות הביטוח במיליוני שקלים, יצאנו לבדוק ולחקור, איך הם עשו זאת.

• השבוע נדבר על היוזמה הייחודית של השבועון בפתח תקווה - לקראת חג הפורים ומשלוחי המנות; "ומשלוח מנות - והתחשבות - איש ברעהו"

עובר ושב

השבוע, בעקבות המלחמה יצא כתבינו שלומי מלוביצקי לשמוע מהעוברים והשבים. מי לדעתם אשם, מה ישראל צריכה לעשות ואיך לדעתם המלחמה בין אוקראינה לרוסיה תסתיים.

פינת ה'צרחנות'

פניה מקוממת שהתקבלה במערכת 'הכלכלית', מספרת על הכסף שצריך לשלם לקופות החולים, עבור אישור רופא בדרך לחידוש רישיון נשק. מתברר כי מעל ל-300,000 איש משלמים מעל 100 שקל עבור חתימת רופא. על מה ולמה? בפינת הצרחנות משה מנס בודק.

הריאיון השבועי

רפאל כהן בשיחה מעמיקה עם מומחה ללוחמה פיננסית הדוקטור אודי לוי, ניתוח מעמיק על מלחמת רוסיה-אוקראינה, ולמה למעשה אנחנו כבר במלחמת עולם שלישית.

יש לי מושג

מה השכר הממוצע במשק, כמה אתם אמורים להרוויח, האם יש כאן שוויון מבחינת עניים ועשירים ולמה זה קורה. פינה מיוחדת עם הכלכלן, יועץ המשכנתאות ומי שהיה בעבר מנהל בנק מר שחר וולף.

לרעיונות, ראיונות, וכל מה שאפשר לצרוח עליו בפינת הצרחנות, מוזמנים לכתוב למייל שלנו: moshe@kikar.co.il

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר