טיפול בתסמיני עור כרוניים, הדרך הטבעית

רבים מהסובלים ממחלות עור כרוניות כגון אקזמה, פסוריאזיס, אטופיק דרמטיטיס או סתם רגישות בעור המתפתחת מעת לעת ליובש, קשקשת, גירוי או אדמומיות, מחפשים פתרונות טבעיים על מנת להימנע מתופעות הלוואי הקשות הנגרמות בדרך כלל מתרופות, בשביל אלו הפתרון הטבעי הוא הטוב ביותר, על כך בכתבה

כיכר השבת | מקודם |
דרמטיטיס (צילום: ויקפדיה)

רבים מהסובלים ממחלות עור כרוניות כגון אקזמה, פסוריאזיס, אטופיק דרמטיטיס או סתם רגישות בעור המתפתחת מעת לעת ליובש, קשקשת, גירוי או אדמומיות, מחפשים פתרונות טבעיים על מנת להימנע מתופעות הלוואי הקשות הנגרמות בדרך כלל מתרופות ורוצים גם לתת מנוח למערכת החיסונית שלהם מהנזקים הנגרמים משימוש בתכשירים עם סטרואידים.

גנטיקה, דיאטה, מתח נפשי הם רק חלק מהגורמים לתופעות העור הטורדניות הללו. זה לא נעים, המחלות מלוות בגירוי ועקצוץ בעור, אך זה לא נגמר כאן לפעמים מחלות העור מסתבכות וגורמות למצבים רפואיים קשים.

מהן הדרכים הטבעיות לטפל בסימפטומים?

הדרכים הטבעיות להתמודדות עם תסמיני עור כוללות שימוש בתכשירים שונים כגון קרמים ושמנים הכוללים תמציות צמחים, שמנים אתריים ומינרלים. המדפים בבתי המרקחת ובתי הטבע מלאים במגוון תכשירים טבעיים לטיפול בבעיות עור, רובם בעלי מידת יעילות מוגבלת.

החברה הירושלמית, די אס פי (DSP) מוצרי בריאות, ניצבה מול האתגר לייצר קרם המבוסס על תמציות צמחים מצד אחד ובעל רמת יעילות גבוהה מן הצד השני. מוצרים טבעיים שאינם גוררים תופעות לוואי מזיקות ובו בזמן יקלו באופן משמעותי על הסימפטומים. החברה, הקיימת כבר משנת 2000 ועוסקת רק בפיתוח תכשירים טבעיים לבעיות עור, השקיעה מאמצים מתמשכים ופיתחה את קו המוצרים הנקרא: PsoEasy.

הקרם הטבעי הפעיל, PsoEasy מיועד לטיפול והקלה בתסמיני עור שונים כגון קשקשת, אדמומיות, גירוי וגרוד הנובעים ממחלות וליקויי עור שונים כגון פסוריאזיס, אקזמה, פיטריות ודלקות עור שונות.

בונוס – הקרם פסואיזי (PsoEasy) טוב מאוד ויעיל בטיפול במרבית בעיות העור, גם כאלו אשר צצות מעת, לעת וגם במקרים ללא מחלה כרונית מוגדרת. – חשוב שיהיה בכל בית.

הקרם פסואיזי מבוסס על פורמולה חדשנית הכוללת למעלה מ 20 מרכיבים טבעיים ייחודיים כגון תמציות צמחים, שמנים אתריים ומינרלים. בין המרכיבים בולטים: מהוניה, קלנדולה, שמן-עץ-התה, רוזמרין, קיסוסית, סרפד, קמומיל ומינרלים מים המלח.

הנוסחאות החדשניות מכילות תמציות צמחים שונים אשר ידועים בהשפעות המרפאות והמקלות על תופעות לא רצויות בעור, חלקם ברמה של מחקר רפואי קליני השאר ברמה של ידע צבור המוכר מדיסציפלינות רפואה אלטרנטיבית שונות. הימצאות מספר גבוה של מרכיבים בפורמולה מאפשר אפקט סינרגטי חיובי מצד אחד וכיסוי של ספקטרום רחב יותר של סימפטומים – כתוצאה מכך הרחבה משמעותית של מספר המקרים (תופעות) אשר הקרם משפיע עליהם לטובה.

הקרם מיוצר בשני גדלים: 100 מ"ל ו 250 מ"ל.

תופעות עור נפוצות

פסוריאזיס - אחת המחלות עור הידועות הנה פסוריאזיס. שכיחות המחלה הנה - עד 2% מאוכלוסיית העולם חולים. בארה"ב ע"פ מחקרים שונים השכיחות עד כ- 4.6% מהאוכלוסייה. השכיחות גבוהה יותר בלבנים, בשחורים ואסייתים השכיחות היא בין 0.4%-0.7% בישראל לא נערך מחקר אפידמיולוגיה מדויק.

בהסתמך על השכיחות הכלל עולמית, בישראל כ-: 120,000 חולים וכ 2,400 מקרים חדשים הנוספים מידי שנה. פסוריאזיס היא הסיבה השביעית בשכיחותה לפניה לרופא עור .

למחלת הפסוריאזיס שני שיאי שכיחות מבחינת גיל הופעת המחלה: הראשונה 20-30 שנה והשנייה 50-60 שנה. גיל ההופעה הראשונה הממוצע הנו: נשים – 27 שנה וגברים – 29 שנה.

אטופיק דרמטיטיס המחלה, שנקראת גם אסתמה של העור, מתאפיינת בעור מקושקש ומגרד. הטיפול בקרם פסואיזי מאפשר שמירה על לחות העור ומיתון תהליכים מעוררי התלקחות.

דלקת עור אטופית, או בשמה המוכר אסתמה של העור, הנה תופעת עור דלקתית כרונית אשר סימניה הם: פריחה, גרד ואזורים יבשים ואדומים על פני הגוף. מדובר בפריחה המופיעה לסירוגין עד שהיא מתקבעת. הפריחה אינה קשורה למחלות חום או לכל מחלה אחרת. אזורי הגוף שבהם היא מופיעה באופן קלאסי הם הלחיים, איזורי המפרקים, הגפיים והאזור שמאחורי האוזן.

המחלה מופיעה בגילאים שונים ושכיחה יותר בגיל הילדות. כ-20%-10% מכלל התינוקות והילדים ברחבי העולם סובלים מהמחלה. 65% מהמקרים מסתמנים לראשונה בגיל ינקות. השימוש בקרם פסואיזי יעיל ביותר ומומלץ לשימוש מגיל 4 ומעלה.

אקזמה – תופעה דלקתית בעור אשר מתאפיינת בפריחה, יובש גירוד, היווצרות אבעבועות עם נוזל. לעיתים מקורה של המחלה באלרגיה. רבים מעדיפים להימנע ממשחה תרופתית ומטפלים בתסמינים באמצעות הקרם הטבעי פסואיזי.

טיפול טבעי בעור הקרקפת

אחוז גבוה מהתופעות של בעיות עור מופיע דווקא בעור הקרקפת. הקשקשת, הקלף והאדמומיות מטרידים מאוד את הסובלים מתופעות אלו ואף מחלישים את שורשי השיער ומגבירים את הנשירה.

מיד עם השלמת הפיתוח של הקרם ובהתבססה על הצלחת הנוסחה, הרחיבה DSP את קו המוצרים של Psoeasy ופיתחה גם מוצרים לטיפול בעור הקרקפת, קרי שמפו Psoeasy טיפולי ותחליב Psoeasy .

המוצרים הפכו בין לילה לנדרשים מאוד בקרב רבים מאלו המתמודדים עם: החל מתסמיני עור חריפים כגון פסוריאזיס, אקזמה וסבוריאה ועד אנשים שסובלים מנשירת שיער מוגברת.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר