חוזרים לבית הספר עם רמי לוי

הפנניג ענק מתקיים היום (ד') ויתקיים גם מחר בבנייני האומה בירושלים תחת הכותרת "חוזרים לבית הספר", ביריד בבנייני האומה בירושלים תוכלו לבלות יום של כיף עם הילדים וגם לחזור עם ציוד לבית הספר במחירים הזולים במדינה הכניסה חינם!(צרכנות נבונה)

שושי מילר | מקודם |
חוזרים לבית הספר (צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

לחזור לבית הספר זו משימה לא קלה, נלוות אליה התרוצציות בלתי פוסקות והוצאות אדירות. וכאן לא רק בעלי העסקים לא עושים לנו הנחות אנחנו לא עושים הנחות לעצמינו, בשביל ילדינו אנו רוצים את ה'דה בסט' וזה עולה לנו בדמים מרובים תרתי משמע.

אבל השנה קבלו שינוי מרענן, במקום אחד בלי התרוצצויות תמצאו גם מבחר בילויים ותעסוקות לקטנטנים ולגדולים שלכם, וגם את כל הציוד לבית הספר ולגן במחירם הזולים ביותר. מי אחראי על ההפקה? נו זה כבר ברור 'רמי לוי' האיש והשגעונות העסקיים שתמיד עושים לכולנו טוב, החליט כי זה לא צודק ולא ראוי שאמהות עסוקות יתרוצוצו בדרכים ויחפשו בנרות שמרטפיות. ומביא לנו יומיים בהם נוכל להיות שקטים עם הילדים (זה אפילו תחליף לבילוי...) ולקנות באופן מרוכז את כל הצידו לבית הספר במחירים הזולים ביותר.

אז מה בתוכנית?

מתחמים חוויתיים הכוללים משחקים והפעלות לילדים.

מתחם פעוטות וילדים מתחמים ופעילויות חוויתיות מעולמם של ילדים ופעוטות, ג'מבורי, יצירות משחקים ושלל הפעלות.

מתחם מדעים אתגריים מדעיים מרתקים, סדנאת 'המדענים הצעירים' פעלויות לכל המשפחה.

מתחם חזרה לבית הספר מתחם מכירות ענק הכולל מגוון מוצרי חזרה לבית הספר ולגן, תיקים, מחברות כלי כתיבה, תלבושת אחידה, ביגוד והנעלה ובקיצור כל מה שאתם צריכים בכדי שילדכם יחזור מושלם לבית הספר.

בנוסף יהיו כל העת מופעים ופעילויות לכל הגילאים, מופעי קוסמים 'שלכת' ושעת סיפור.

תהנו!

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר