צפו בסרטון

הרתעה הפוכה: בעזה מתגאים: "גיהנום אשקלון"

בארגוני הטרור ממשיכים להציג את סבב הלחימה האחרון כהצלחה כבירה של כוחותיהם: בכיר חמאס קובע שישראל היא זו שהורתעה; הג'יאהד האסלאמי בסרטון איומים חדש • צפו (העולם הערבי)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
סרטון האיומים החדש (צילום: מתוך טוויטר)

חליל אל חיה, בכיר חמאס בעזה, מתרברב היום (ראשון) כי ישראל הבינה שלא תוכל עוד לפעול בתוך רצועת עזה כבתוך שלה.

בראיון ל"אל אקצה", תיאר הטרוריסט את פעילות כוחות צה"ל שנחשפה בחאן יונס, בתקרית בה נהרג סא"ל מ' מהצד הישראלי ושישה מחבלים מהצד העזתי.

כזכור, ראש הממשלה ומנהיג חמאס בעזה יחיא סנוואר, הציג בסוף השבוע האחרון אקדח שלטענתו נלקח על ידי אנשיו במהלך התקרית, אליה ממשיכים בחמאס כהצלחה כבירה של כוחותיהם.

חליל אל חיה תיאר בראיון: "הצבא הישראלי ניסה לבצע פיגוע ביטחוני גדול, ככל הנראה על ידי השתלת אמצעי האזנה, אבל ההתנגדות הפלסטינית עמדה על המשמר, ועמידתה סיכלה את תכניותיה של ישראל".

"עזה לא חוזרת להיות המקום שהיה פעם", הוסיף אל חיה בגאווה, "כי עכשיו יש מרחב ביטחוני שיהיה קשה מאוד להיכנס אליו. הכניסה והיציאה כבר אסורה עבור הכיבוש. הם הפרו את ההבנות, והם ביקשו לעצור את ההסלמה".

חליל אל-חיה (צילומסך: מתוך פייסבוק)

לדברי בכיר חמאס, ישראל היא זאת שתוקעת את עסקת האסירים והשבויים, וללא אסירי "עסקת שליט", שנעצרו שוב, אין שום סיכוי שתהיה עסקה.

"האויב לא נכון להשלים את העסקה ולא השיג כל התקדמות אמיתית בעניינה. ישראל היא מקור הרוע והיעדר הביטחון והשלווה באזור", סיכם אל חיה.

גם הג'יאהד האסלאמי, המופעל ישירות בידי איראן, הפיק סרטון בו הוא מציג את הטילים שנורו על ידו לישראל, פגעו ישירות בכמה ערים ואף גרמו להרוג. הסרטון נפתח בכיתוב "גיהנום אשקלון"... ומסתיים באיום ברור: "אנו מבטיחים לכם יותר - אם תעזו".

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר