אימון אישי לעתיד טוב יותר: בואי לשנות את העולם

התארגנות ייחודית פותחת אפיקים ופורצת גבולות מאפשרת לך לשנות חיים ולשלב את זה עם קריירה ופרנסה בכבוד • איך זה עובד ומהם סודות השיטה? הכל בכתבה (לאישה)

שושי מילר | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)
העולם המודרני הוא עולם של שינויים מהירים, ועם הקצב המהיר הזה גם אנחנו חייבים להשתנות. פעמים רבות הבעיות בחיינו נובעות מתהליך של קפיאה על השמרים. איך יוצרים את השינוי? איך גורמים לאלפי אנשים שתקועים בנסיבות החיים להשתנות ולהפוך לפרודקטיבים ולשלמים יותר עם עצמם?
התשובה המודרנית לעולם המודרני הוא - קואוצ'ינג, או אימון אישי בעברית מדוברת. בשיטה זו, עובדים בהליך קצר וממוקד על תחושות וחוויות מסוימות בחיי האדם וכך משפיעים באופן יעיל על כל תחומי החיים.
התארגנות מיוחדת של נשים מאפשרת גם לך לשנות חיים שלמים, לעזור ולסייע לסובבים אותך ובמקביל לפתח קריירה מכובדת, הכוללת תרומה אמיתית לחברה ופרנסה בכבוד.
בלימודים, תוכלי לרכוש מקצוע אמיתי לחיים, וגם - לא פחות חשוב - לעשות שינוי משמעותי בחייך, ללמוד לחיות את החיים באופן נכון יותר, יעיל יותר שיובילו אותך לעתיד המיטיבי הרצוי. העתיד שנקרא בשפת האימות - חזון.

איך משנים חיים של אדם בשעה?

יעילות הכלי הינה בכך שהוא מתמקד בהווה תוך הדגשת העוצמות והיכולות הטבעיים הטמונים בכל אדם, מעצם היותו צלם אלוקים באופן חוויתי ומרתק, תוך תנועה אל העתיד המיטבי הרצוי בעיני המתאמן, הנקרא באימון: חזון.
הכלי פרודוקטיבי מאד, ומתאים לאנשים שמוכנים לכבד את עברם ומבקשים לנוע אל העתיד, תוך לקיחת אחריות על חייהם והבנה כי האופן בו הם יחיו עם המציאות תלויה רק בהם.
המאמן הוא מומחה בשאילת שאלות מעוררות מחשבה ומאתגרות, ללא כל שיפוט או ביקורת מצדו. בידיו כלים רבים בכדי לאפשר למתאמן את כל המרחב והכלים אותם הוא צריך כדי ליצור את השינוי, לשמר אותו ולהפוך אותו לחלק טבעי מחייו.
בתהליך לומד המתאמן להכיר את ה"יש" בחייו ולרתום אותו אל מול ה"אין" לחיים טובים יותר על ידי יצירת חזון עתידי, הצבת מטרות שיעשו את ההבדל המשמעותי בחייו ועבודה על כל מטרה ומטרה עד לביצוע סופי וטוב. תהליך זה מבדיל בין חיים של בחירה לחיים של חוסר ברירה, בין לחיות לבין לשרוד.
באימון יכולים לקרות שני דברים: או שהמתאמן יגלה שהוא לא מוכן לעשות את הדרך אל השינוי והוא מעדיף להישאר במקום (ולכל אחד סיבותיו המיוחדות), ובעקבות האימון הוא יתחיל ליהנות ממה שיש ולהפסיק לקטר על מה שיכול להיות 'אילו'... או שיבחר לשנות והאימון יאפשר לו לעשות זאת בדרכו שלו.
המאמן הוא אדם שמאמין בשינוי, מאמין בבני האדם כמי שראויים לחיות חיים טובים יותר ושביכולתם ליצור את המציאות הטובה ביותר בחייהם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר