אימון אישי

3 דרכים פשוטות להפוך לאנשים הכי מעניינים בחדר

אתם עומדים לפני מפגש חברתי, ועידת עסקים או ארוחה משפחתית מורחבת? הנה 3 דרכים לא מסובכות שיהפכו את השיחה איתכם למעניינת יותר (אימון אישי, משפחה)

חיה כהן | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

הגעתם לאירוע משפחתי מורחב, פגישת מחזור, ועידת עסקים או כל התקבצות חברתית אחרת שדורשת מכם להחליף כמה מילים או שיחה של ממש עם אנשים שהם לא החברים הקרובים שלכם.

אז איך גורמים לשיחה לזרום ולהיות מעניינת?

1. שפת גוף

לפני שאתם פונים למישהו, שימו לב שאתם עוטים ארשת מחייכת ומזמינה. במהלך השיחה עצמה, שמרו על קשר עין ואל תעמדו עם ידיים בכיסים או ידיים שלובות, אלא בחרו בתנוחה נינוחה והשתמשו בידיים ללוות את הדברים שלכם (לא בהגזמה!). כמו כן, דאגו שהפרטנר לשיחה יוכל לראות את הפה שלכם וכך הוא יוכל להתרכז יותר במה שאתם אומרים וגירויים חולפים לא יסיחו אותו.

2. בואו עם סיפורים מוצלחים שהכנתם מראש

בהתאם לאופי האירוע והסיטואציה, בחרו נושאי שיחה משותפים שיחברו אתכם בקלות לאדם שמולכם. השיחה אמנם אמורה להיות ספונטנית וזורמת, אך נסו להשחיל בתוכה 2-3 סיפורים מוצלחים, אנקדוטות מהחיים שלכם, שאתם יודעים להעביר היטב וקיבלתם עליהם פידבקים חיוביים.

3. אל תשתלטו על השיחה

אנשים הם יצורים אגואיסטיים וכל אחד היה שמח שמישהו יפנה לו את מלוא תשומת הלב. במקום שהמוח שלכם ינסה לאתר ללא הרף נושאים שיעניינו את זה המשוחח איתכם, פשוט תקשיבו לו. בשלב הבא, שאלו אותו שאלות על דבריו והביעו התעניינות כנה - הוא יזכור אתכם לטובה לנצח.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר