צפו בוידאו: Samsung Galaxy S-4 ממשיך להיחשף

מכשיר הדגל של סמסונג יושק בסוף השבוע, והספקולציות ברשת נמשכות. ל'יוטיוב' הועלה היום סרטון שמציג את המכשיר החדש כביכול. במקביל, גם סמסונג פרסמה תמונה (דיגיטל)

יוסף פאר | כיכר השבת |
(istevencom)

ככל שהשקת מכשיר הדגל החדש של סמסונג מתקרבת, אנו מגלים יותר ויותר "הדלפות" של המכשיר החדש, המפרט הטכני שלו, תמונות, ועכשיו גם קטע וידאו.

כזכור, אמש הבאנו כאן ב'דיגיטל' את תמונות המכשיר כפי שפורסמו בפורום סיני באינטרנט העוסק בסמסונג ומכשיריה. לפי התמונות שפורסמו אמש, נראה כי אין שינוי משמעותי בויז'ואל של המכשיר, אולם למרות זאת, בסרטון שהועלה היום לרשת, נראה כי לפחות בגוף המכשיר, ישנם שינויים.

בסרטון שעלה לערוץ היוטיוב istevencom מוצג לטענתם תיעוד וידאו ראשון של המכשיר החדש, כאשר בין היתר נראה גם ה"בפנים" של המכשיר, ושינוי שביצעה סמסונג באיזור הסוללה.

בסרטון, נראה כאמור שינוי במיקום כרטיס ה'סים', וחריץ הרחבת הזיכרון בגב המכשיר, כאשר אם במכשיר הקודם (הגלקסי 3) מיקום הכרטיסים היה למטה, ממקום הסוללה, בוידאו שפורסם נראים החריצים בהם יכנסו הכרטיסים - למעלה, בסמוך למצלמה.

בנוסף, גם בצבעו, המכשיר נראה קצת שונה מהצבעים הנוכחים של מכשיר הגלקסי, כמו גם הציפוי שנראה מבריק יותר.

במקביל, פרסמה היום סמסונג בעמוד הטוויטר שלה תמונה מוחשכת של המכשיר החדש אותו היא מכנה "הדבר הגדול הבא". אם חשבתם שהתמונה שופכת אור ומציגה באופן סופי את המכשיר, תאלצו להמתין עוד קצת, מהתמונה ניתן להבין רק שקצוות המכשיר מעוגלות, ושהכיתוב "סמסונג" מופיע כרגיל מעל המסך.

(istevencom)

צוות מדור 'דיגיטל' ימשיך לעקוב אחר השקת המכשיר החדש שתתקיים השבוע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר