קנס של 230,000 ש"ח לפלאפון בגלל קיצור זמני שירות הלקוחות

משרד התקשורת הטיל קנס בגובה כ-230,000 שקלים על חברת פלאפון בגין שירות לקוחות מקוצר במהלך חול המועד פסח. "הדבר נעשה בניגוד להוראות הרישיון, השירות שסופק לציבור הרחב נפגע" (סלולר)

חיים אבני | כיכר השבת |
השירות לציבור נפגע, חברת פלאפון (צילום: פלאש 90)

משרד התקשורת בראשות השר גלעד ארדן ממשיך בהליכי האכיפה האקטיביים נגד חברות התקשורת המפרות את הוראות משרד התקשורת בנוגע לשירות הלקוחות שעל החברות לספק, כפי שנקבע בהסכם עליו חתמו עם המשרד.

על פי הודעת המשרד, "עיצום בסך של כרבע מיליון שקלים הוטל על חברת פלאפון. העיצום הוטל כיוון שפלאפון לא ספקה שרות ללקוחותיה במוקד הטלפוני בימי חול המועד הפסח.

"הוראות משרד התקשורת ברישיונות של מפעילי הסלולר, מגדירות את ההוראות לגבי שעות הפתיחה של מוקדי הפניות. ההוראות קובעות כי מוקד יהיה מאויש לפחות שלוש עשרה שעות ביממה בימים ראשון עד חמישי.

"במהלך ימי חול המועד פסח תשע"ד, בתאריכים 16 ו-17 לאפריל , ניתן שירות במוקד הטלפוני במשך 10 שעות בלבד, בניגוד להוראות הרישיון, ובכך נפגע השירות שסופק לציבור הרחב.

"בשל כך, ובהתאם למדיניות שר התקשורת והנחייתו לפעול לאכיפה ומתן שירות כנדרש ודרישתו להנהיג וליישם משטר אכיפה אפקטיבי, החליט משרד התקשורת להטיל עיצום כספי על חברת פלאפון בסכום של 229,520 ש"ח".

שר התקשורת ארדן מסר כי: "לא אסכים שהתחרות והוזלת המחירים יבואו על חשבון השרות שמגיע לציבור לקבל".

כזכור, לפני מספר חודשים הטיל משרד התקשורת עיצום כספי בגובה של כ-1.3 מיליוני שקלים על חברת התקשורת "הוט", בעקבות זמני המתנה ארוכים. אז הודיע המשרד כי ימשיך לאכוף במלא החומרה את הוראותיו לגבי שירות הלקוחות שעל החברות לספק.

גם חברת הבת של הוט, "הוט מובייל" ספגה קנס לפני מספר שבועות, בגין גבייה על שיחות שבוצעו למוקדי השירות של החברה. שם מדובר היה בטעות שתוקנה באופן מייד, ועל כן העיצום היה בגובה של 40,000 שקלים בלבד.

את תגובת חברת פלאפון לא ניתן היה להשיג עד לשעת פרסום הכתבה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר