סמסונג עוצרת את יצור ה"אייפון" שלה; יקר מדי

ענקית האלקטרוניקה הקוריאנית הודיעה כי תחדל מיצור מכשיר הגלקסי אלפא שהשיקה לפני חודשים ספורים. הסיבה: למרות הביקורות המפרגנות, המכשיר גזל משאבים רבים והוא יקר מדי

(יח"צ)

קדנציה קצרה במיוחד ל"אייפון" הקוריאני: למרות הביקורות המפרגנות למכשיר החדש של סמסונג, הגלקסי אלפא, מדווח היום (שני) אתר ה"אקונומיק טיימס" כי החברה החליטה לחסל את המכשיר המעוצב אותו השיקה לפני חודשים ספורים בלבד והגיע לחנויות לפני מספר שבועות בלבד.

הגלקסי אלפא הציע לראשונה מכשיר טלפון חכם מעוצב ודק במיוחד כשביצועיו לא נפגעו כלל. המכשיר המסוגנן זכה למסך קטן יותר ממכשירי הדגל של החברה, מה שלמעשה נועד להציע אלטרנטיבה למכשיר האייפון של אפל. מימדיו זהים למכשירי הדור הקודם של האייפון וביצועיו נחשבים כמעולים.

המכשיר, שנועד לספק אלטרנטיבה ללקוחות המבקשים לנטוש את סדרת הגלקסי לטובת האייפון, גזל מהחברה משאבים רבים יחסית, ומחירו הגבוה השווה אותו למכשירי הדגל. בישראל מחירו עומד על כ-3,200 שקלים, מה שגורם ללקוחות "להתבלבל" בינו לבין סדרת הדגל של החברה גלקסי S.

גלקסי אלפא (יח"צ)

על פי הדיווח, סמסונג צפויה לחדול מייצור המכשיר החדש, שאמור היה לפתוח סדרה יוקרתית חדשה מבית סמסונג גלקסי, והיא תעשה זאת מיד כאשר חומרי הגלם המרכיבים את המכשיר יאזלו מפס היצור.

החברה צפויה להמשיך לייצר מכשירים המעוצבים באותה צורה יוקרתית, אך יכילו חומרה חלשה יותר, שתאפשר לחברה למכור את המכשירים במחירים זולים יותר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר