יוסי גרין מגיש: אברימי רוט 'אמת ויציב'

לאחר כשנתיים של עבודה מאומצת, מגיש גדול היוצרים במוזיקה היהודית יוסי גרין, את האלבום: 'אמת ויציב' - 'רוט & גרין' יחד עם הזמר ובעל המנגן אברימי רוט. האזינו למקבץ קטעים משירי האלבום (מוזיקה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(עטיפת האלבום)

לאחר כשנתיים של עבודה מאומצת, מגיש גדול היוצרים במוזיקה היהודית יוסי גרין, את האלבום: 'אמת ויציב' - 'רוט & גרין' יחד עם הזמר ובעל המנגן אברימי רוט. שיתוף הפעולה בין השניים הניב אלבום גדוש בעשרה להיטים, כשהמיוחדים שבהם: 'ה' אלוקים' הלהיט הקצבי של אברימי שהשתחרר כסינגל לפני מס' שבועות וכבש את תחנות הרדיו וחתונות המגזר, 'אמת ויציב' שיר הנושא של האלבום ולהיט קצבי נוסף, 'יצוה' בעיבוד ג'אז מפתיע ומיוחד, 'זכור' בעיבודו של דודי רוט (אח של...) 'מי אדיר' ביצוע מרטיט לשיר שהולך ללוות חופות רבות בקרוב, וכמובן 'משה ואהרון' שהוגדר כאחד החידושים המרעננים שיצאו בשנים האחרונות.

באלבום משתתפים מיטב אמני המוזיקה, הפסנתרן העולמי ר' מנחם בריסטובסקי, אבי סינגולדה, אייל שילוח וחבורת כלי המיתר, כאשר על רוב העיבודים אחראי המעבד יהושע פריד.

בימים האחרונים בעוד האלבום נמצא בשלבי השלמה אחרונים, הלך לעולמו איש החסד והמעש ר' לוי בן ר' הלל רוט ז"ל אביו שלאברימי יבדלחט"א, אברימי החליט אפוא להקדיש את ההתעוררות שיגרמו השירים המרגשים לעילוי נשמת אביו המנוח.

המפיק יוחאי כפיר אמרגנו ומנהלו האישי של אברימי מספר: "האלבום הושק במסגרת שיתוף פעולה עם מגזין משפחה בישראל וארה"ב, ויצא למכירה בחנויות המובחרות, במקביל הושק האלבום במארז מפואר וייחודי, ומופץ בימים אלו לאנשי תקשורת ותעשיית המוזיקה היהודית. בנוסף, בע"ה לאחר החגים יצא מופע משותף עם אברימי ויוסי גרין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר