כיפופי ידיים

'שופרסל' סירבה להעלות את המחיר של מוצרי 'טרה'

רשת 'שופרסל' סירבה להעלאת המחיר של מוצרי חברת 'טרה', שבבעלות החברה המרכזית למשקאות, ובשל כך נחסמה מהאפשרות להזמין מוצרים; (כלכלה)

טרה (צילום: Flash90)

רשת 'שופרסל' סירבה להעלאת המחיר של מוצרי חברת 'טרה', שבבעלות החברה המרכזית למשקאות, ובשל כך החברה חסמה את הרשת מהאפשרות להזמין מוצרים.

לפי הדיווח של נורית קדוש ב'כלכליסט', גל ההתייקרויות במשק מוביל למאבקי כוח בין הקמעונאים לספקים, לאחר שטרה הודיעה לשופרסל כי המחירון החדש - הכולל העלאת מחיר של 4.9% נכנס לתוקף החל מהיום.

חברת 'טרה' העלתה את המחירים בהתאם להסכם שנחתם בין משרדי האוצר והחקלאות להעלאת מחירי מוצרי החלב שבפיקוח ב-4.9%, וזאת על אף ההתייקרויות החדות של למעלה מ-14% במחיר החלב הגולמי, אותן היא ספגה.

שופרסל, סירבה לדרישה ולא הסכימה להעלות את המחירים, ובתגובה, נחסמה בפניה האפשרות להזמין מוצרים של טרה, שאינם תחת צו הפיקוח על המחירים.

ב'כלכליסט' דווח כי לפי הערכות, מרבית הרשתות אישרו את ההתייקרות של טרה, והחברה חסמה את האפשרות להזמין לפי המחיר הישן ולכן שופרסל לא יכולה להזמין את המוצרים שאינם בפיקוח.

כעת נותר לראות כיצד ישפיע הצעד הזה של שופרסל כלפי הספקים, עם סירובה לאשר העלאות מחירים בשיעור של עד 25%, למעט במקרים נקודתיים של זינוק חג במחיר חומר הגלם אצל ספקים קטנים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר