חיסון שלישי נגד קורונה

ה-FDA העניק אישור חירום לחיסון של "ג'ונסון אנד ג'ונסון"

מינהל המזון והתרופות האמריקני, ה-FDA, העניק אישור חירום לחיסון נגד נגיף הקורונה של חברת התרופות "ג'ונסון אנד ג'ונסון"; נשיא ארה"ב ביידן בירך והזהיר: "המצב עדיין עשוי להחמיר" (בעולם)

חיסון. אילוסטרציה (צילום: Flash90)

חיסון שלישי נגד הקורונה: מינהל המזון והתרופות האמריקני, ה-FDA, העניק הלילה (ראשון) אישור חירום לחיסון נגד נגיף הקורונה של חברת התרופות "ג'ונסון אנד ג'ונסון".

החיסון של 'ג'ונסון אנד ג'ונסון', בניגוד לחיסונים של 'פייזר' ו'מודרנה', מוענק במנה אחת בלבד - ולא בשתי מנות. בנוסף, החיסון לא דורש תנאי איחסון מיוחדים - כמו קירור, והוא מאושר לשימוש בקרב בני 18 ומעלה, בלבד, בדומה לחיסון של 'מודרנה' אך בניגוד לחיסון של 'פייזר' שניתן מגיל 16.

לפי החברה, החיסון יעיל בכ-85% - במניעת תחלואה קשה של הנגיף. שיווק החיסון בארצותה ברית יחל כבר השבוע ולפי הערוכת כ-20 מיליון מנות ישווקו עד סוף החודש הבא.

בחודש שעבר פרסמה החברה מחקר שערכה, לפיו, החיסון יעיל ב-66% מהמקרים. כלפי המוטציה הדרום אפריקנית, יעילות החיסון היא 57%.

נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן, בירך ואמר כי "למרות שאנו חוגגים את החדשות המשמחות היום, אני קורא לכל האמריקנים - המשיכו לשטוף את ידיכם, שמרו על ריחוק חברתי והמשיכו לעטות מסכות. כפי שאמרתי פעמים רבות, המצב עדיין עשוי להחמיר בעקבות המוטציות שהתפשטו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר