לא תאמינו מה גרמה חליפה לנשיא ארה"ב ברק אובמה

נשיא ארה"ב ברק אובמה נאם נאום חשוב בנוגע לארגון הטרור הרצחני דאע"ש, אלא שהחליפה בצבע בז' שלבש אובמה לקחה את כל תשומת הלב. ומה הייתה תגובת הבית הלבן? (אופנה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
נשיא ארצות הברית ברק אובמה (מסיבת העיתונאים בה הופיע אובמה עם החליפה (צילום: הבית הלבן)

נשיא ארצות הברית ברק אובמה נאם לפני מספר ימים את אחד הנאומים החשובים שלו, בנוגע לתגובת ארצות הברית לארגון הטרור הרצחני דאע"ש. אלא שהרבה מהצופים והעיתונאים לא הצליחו להתמקד בדבריו של הנשיא. הסיבה: החליפה שלבש.

משום מה, הנשיא החליט ללבוש חליפה בצבע בז' למסיבת עיתונאים החשובה - וחולל מהומה.

יש לציין, לרוב נוהגים מנהיגי מדינות ללבוש חליפות בצבע שחור, מקסימום בצבע כחול-כהה, כאשר צבע בז' נחשב כמראה נינוח, קליל ולא מחייב.

כאמור, אובמה נשא נאום חשוב במיוחד (עליו ספג ביקורת לא מעטה), כאשר הרבה מהצופים ומהעיתונאים לא הבינו את בחירתו בחליפה עם הצבע הלא-שגרתי. הרשת לא ידעה איך להתמודד עם המראה החדש של אובמה, כאשר במהלך מסיבת העיתונאים בלבד, פורסמו כ-4,000 ציוצים אודות התלבושת.

"מי נתן לאובמה את חליפת הכנסייה הישנה של אבא שלי?", כתב ווסלי לורי, כתב הוושינגטון פוסט; "אני מצטער, אבל אתה לא יכול להכריז מלחמה בחליפה הזו", צייץ דמיאן פלטרה, כתב הוול סטריט ג'ורנל; הנטר ווקר, העורך הפוליטי בביזנס אינסיידר כתב: "החליפה הזו היא הדבר הנועז ביותר שאובמה עשה בחודשים האחרונים". בנוסף, אינספור בדיחות התחילו לרוץ על הדמיון בין הנשיא אובמה לבין סוכן ביטוח.

אתרים שונים אף טענו שאובמה מבזה את ארה"ב עם החליפה "המטורללת", כך לדבריהם, אך מנגד, אוהדים של אובמה הביאו דוגמאות מנשיאים קודמים שלבשו חליפות דומות. בנוסף, מומחה אופנת גברים של העיתון לוס אנג'לס טיימס, אדם טשורן, כתב כי הוא "אוהב את חליפת הקיץ בצבע חאקי! הולם ומסורתי. כולם מדברים על זה רק בגלל שכחול כהה הפך לברירת המחדל בוושינגטון".

לאחר כל המהומה (על לא מאומה), דובר הבית הלבן, ג'וש ארנסט, הבהיר עם קריצה בתדרוך לעיתונאים היום כי למרות הסערה, "הנשיא עומד מאחורי בחירתו ללבוש את חליפת הקיץ שלו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר