16 חוקים הזויים שמשפחת המלוכה חייבת לציית להם

להיות חלק ממשפחת המלוכה הבריטית זה לא תמיד קל. יש כמה כללים ומסורות די מחמירים שבניה נאלצים להישמע להם. לדוגמה, שום אסור לאכילה בנוכחות המלכה. הנה עוד 15 חוקים כאלה (תרבות, משפחה)

תהילה אלטמן | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

עם כל הכבוד (ויש לנו הרבה כבוד) לחיי עושר ונוחות, להיות חלק ממשפחת המלוכה הבריטית זה לא תמיד קל. יש כמה כללים ומסורות די מחמירים - ומוזרים - שבניה נאלצים להישמע להם. לדוגמה, האם ידעתם ששום אסור לאכילה בנוכחות המלכה? מניחים שלא היה לכם שום מושג לגבי העניין. הסיבה? פגישות רבות עם דמויות רשמיות. מן הסתם, מומלץ להימנע מכל דבר שיכול לגרום לריח רע מהפה.

הנה עוד 15 חוקים תמוהים כאלה:

1. אי אפשר להתארס בקלות

על פי חוק הנישואים המלכותיים משנת 1772, צאצאי משפחת המלוכה חייבים לבקש את אישורו של המונרך לפני שהם בוחרים עם מי להקים את ביתם שלהם (עוד קו דמיון בינם לביננו).

2. הנסיך פיליפ נדרש ללכת מאחורי המלכה

במהלך נישואיהם, בעלה של הוד מלכותה היה צריך לצעוד מאחוריה, במרחק כמה פסיעות ממנה. הזמן יגיד אם המסורת הזו תימשך עם המלך צ'ארלס והמלכה קמילה.

3. קוד לבוש קפדני

מבני משפחת המלוכה מצפים להתעטף בבגדים צנועים, לא חשופים ו/או בלתי רשמיים. קווי דמיון, כבר אמרנו?

4. טיולים בעולם כוללים תלבושת שחורה במזוודה

משפחת המלוכה תמיד מוכנה לכל תרחיש. אאוטפיט שחור מכובד נישא איתה במסעותיה ברחבי הגלובוס למקרה של מוות פתאומי שבו תהיה חייבת להשתתף בלוויה.

5. שני יורשים לא יכולים לטוס ביחד

שיהיה כיסוי, אם יקרה אסון. ברגע שלנסיך ג'ורג' (שהוא שני בתור לכס המלכות אחרי הנסיך וויליאם) ימלאו 12, הוא יצטרך לטוס בנפרד מאביו.

6. בלי פוליטיקה

הרויאלס אינם רשאים להצביע או אפילו להביע את דעתם בפומבי בעניינים פוליטיים.

7. כשהמלך עומד, כולם עומדים

ואל תחשבו אפילו לשבת עד שהוא יעשה זאת בעצמו.

8. עזיבת השולחן בדיסקרטיות

אם מאן דהוא ממשפחת המלוכה חייב להשתמש בשירותים במהלך ארוחה, הוא לא מכריז על כך בשולחן. במקום זאת, הוא, מן הסתם, פשוט אומר "סליחה" וזהו. (חבל שהפעוט שלנו עושה את אותו הדבר.)

9. המלכה הייתה מסמנת כשנגמרה שיחה

כנראה שהמלך צ'ארלס ימציא אותות משלו, אבל אמו השתמשה באביזרים כדי להעביר הודעות במהלך שלטונה. אם היא הזיזה את ארנקה מזרועה השמאלית לימינה, סימן שהגיע הזמן להפסיק לדבר והצוות שלה הבין שהיא מעוניינת להמשיך הלאה.

10. כשהמונרך מסיים לאכול, גם אתם

סועדים עם מלך או מלכת אנגליה? אין מנות נוספות בשבילכם.

11. זרי חתונה מכילים הדסים

מסורת זו התחילה עם המלכה ויקטוריה והמשיכה עם נישואיה של הדוכסית מקיימברידג' בשנת 2011. הפרח היפה הזה מסמל מזל טוב באהבה ובנישואים.

12. שישה עורבים חייבים לחיות במצודה בלונדון

לפי האגדה, לפחות שישה עורבים חייבים להישאר במבצר הענק, אחרת המלוכה תיפול. אבל אף אחד לא באמת מאמין בזה, נכון? תתפלאו, כנראה שכן, מכיוון שאכן חיות במגדל שבע ציפורים (אחת משוחררת).

13. אסור לשחק מונופול

כשהוצג לדוכס מיורק משחק הלוח הזה, הוא גילה שהוא אסור בבית המלוכה כי "זה נהיה מרושע מדי".

14. צריך לפנות לרויאלס כראוי

זה קצת מבלבל. שימו לב, כאשר אתם פוגשים לראשונה חברות ממשפחת המלוכה, עליכם להשתמש ב"הוד מלכותך" ולאחר מכן ב"גברת", בשיחה מאוחרת יותר. עם בני המלוכה הגברים, זה יהיה "הוד מלכותך" ואז "אדוני". ובשום פנים ואופן אסור לפנות אל המלך בשם "צ'ארלס".

15. אין לגעת באביזרים של המונרך

תיק היד של המלכה לא נועד רק ליופי. למעשה, היא עשתה בו שימוש כדי לשלוח אותות לא מילוליים לצוות שלה. ובשום מקרה אף אחד אחר לא יכול היה לגעת בו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר