חנוכה: יש פסטיגל יהודי כשר למהדרין

תרבות נקייה: יש לאן לקחת את הילדים בחנוכה. מוטל, התייש ופייסי עולים על הבמה ויהוו חוויה יהודית ומשעשעת בלתי נשכחת לילדים

בעצם, העלילה מוכרת, אולם הביצוע השנה, מרשים מתמיד. פייסי – אביו של מוטל המתפקד כחזנה הראשי של השטייטל (העיירה), ניחן בקול קטיפה, סוג של חזן בחסד עליון. למרבה הצער פייסי נופל למשכב, האפוטייקר (הרוקח) מסרב למכור למשפחה תרופות בהקפה. בדיעבד האמונה הבסיסית מובילה את מוטל ובני משפחתו לחפש ולמצוא את ה"שמייכל פן היימל" (=החיוך מן השמיים), הסיעתא דשמייא שמחכה לכל יהודי בכל מצב ובכל מקום.

את הסיפור המלא מכירים רבים, כעת נחשפים הילדים והילדות להצגת בידור מעולה, טרגדיה מבדרת משובחת וגדושה בחוויה, חינוכית, ערכית ואף מצחיקה.

בחנוכה הקרוב יוכל כל הורה שחפץ בתרבות נקייה וחיובית, כתשובת נגד למופעים, פסטיבלים ופסטיגלים שאין רוח חכמים נוחה מהם, לשלוח את ילדיו לצפות בקומדיה מוסיקלית משעשעת על חיי העיירה היהודית, בהפקה עשירה במגוון גדול ומקורי של תלבושות, תפאורה ועיבודים מוסיקליים. את המחזמר עיבד מנחם גולן, הבימאית היא אורית אוליאל.

את ההפקה מנהלת איילת ריפס שרקחה קומדיה מצחיקה ומחכימה, בהצגה עם תריסר שחקנים, בתפקידים ראשיים אברי ארבל וחנן לדרמן. המוסיקה מקורית, פרי יצירתו של משה חבקין, הכוריאוגרפיה של אוריה כהן והתפאורה של ג'ק רובינסון. ההצגה זכתה לאישור רבנים ומחנכים. המחזמר "מוטל בן פייסי" מעניק חוויה נהדרת לכל המשפחה ולכל הגילאים.

את מוטל, התייש, פייסי, הקצב ושאר אנשי העיירה הצבעוניים ניתן יהיה לראות בחנוכה הקרוב בע"ה, על במות שונות ברחבי הארץ, וכן בכ"ט בכסלו (06/12/10) בהיכל התרבות המפואר בפתח תקווה, ישיבה נפרדת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר