"לא מאמין"

לייקווד: הרב פייבי מנדל נהרג בתאונת דרכים

הרב משולם פייביש מנדל, רק בן 33, נספה בתאונה, לאחר שמכונית התנגשה במכונית בה הוא וחברו נסעו. הוא נהרג במקום, וחברו נפצע באורח קשה: "צדיק מוחלט" (דיין האמת)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
כוחות החילוץ בזירת התאונה (צילום: מתוך הטוויטר)

תאונת דרכים קשה התרחשה הבוקר (רביעי) בלייקווד שבארה"ב: הרב משולם פייביש מנדל, המכונה בפי משפחתו וחבריו "פייבי", נספה בתאונה הקטלנית, והוא בן 33 בלבד. עימו ברכב היה חברו, שנפצע קשה מהפגיעה העזה, ופונה לבית החולים לטיפול רפואי.

לפי עדי ראייה, המכונית בה נסעו הרב מנדל וחברו עמדה לפנות בצומת, אך מכונית אחרת התנגשה בה לפתע, ופגעה בה במידה משמעותית. מתנדבים שהגיעו למקום הזמינו מסוק, אך ביטלו אותו לאחר שנאלצו לקבוע את מותו של "פייבי" בזירה וכאשר מצב חברו הוגדר כקשה אך יציב. חברו, גם הוא חרדי המתגורר בלייקווד, אושפז במרכז הרפואי המקומי JSUMC עם פציעות קשות.

הרב מנדל הותיר אחריו חמישה ילדים, ואת רעייתו לבית בריקמן. שני בני הזוג חיו בעברם בברוקלין, אך עברו לגור בלייקווד. לפני שהתחתן למד בישיבת 'תורה תמימה' בלייקווד, וגם בשנים שלאחר מכן העידו מכיריו כי מדובר ב"אברך המתמיד בלימוד התורה".

אחד מחבריו המנוח ספד לו וכתב: "אני יודע כמה אנשים היו באינטראקציה איתו בעניינים כספיים. אני יכול לומר רק דבר אחד: שר' פייבי ז"ל היה נסיך. היו לו מידות מדהימות. אין שני לבין אדם לחברו שלו. הוא היה צדיק מוחלט. אני לא מאמין לבשורה הזו. שהקב"ה ינחם את משפחתו היפה".

הלוויתו תיערך בשעה 16:00 שעון מקומי, והוא ייקבר בניו ג'רזי. יהי זכרו ברוך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר