אסון

טרגדיה בביתר עילית: נפטרה ימים ספורים לאחר לידת בתה

טרגדיה קשה בעיר ביתר עילית: הגב' שולמית גוזאלי ע"ה, נפטרה הבוקר לבית עולמה. לפני שלושה חודשים לקתה בסרטן בכבד, בשבוע שעבר, לאחר שמצבה הידרדר, נאלצו הרופאים ליילד אותה בניתוח - בחודש השביעי להריונה. התינוקת מאושפזת במחלקת פגים בבית החולים 'הדסה עין כרם' ומצבה טוב (ארץ)

חיים שקדי | כיכר השבת |
אילוסטרציה (פלאש 90)

טרגדיה בביתר עילית: בבית החולים 'הדסה עין כרם' בירושלים, נפטרה הבוקר (שלישי) אשה צעירה, אם לחמישה ילדים, כאשר הגדול שבהם כבן 8 בלבד, והקטנה בת שבוע ימים, לאחר מחלה קשה.

המנוחה, שולמית גוזאלי ע"ה, חלתה לפני כשלושה חודשים במחלה הקשה, לאחר שלקתה בסרטן בכבד, אך מיעטה לעבור טיפולים רפואיים הן בשל ההיריון בו הייתה על בתה, והן בשל מצבה.

בשבוע שעבר, לאחר שמצבה הידרדר והחמיר, נאלצו הרופאים לילד אותה בניתוח, בחודש השביעי להריונה, בכדי להציל את התינוקת ולהקל את סבלה של האם.

הבוקר, לאחר טיפולים ממושכים וייסורים קשים, נפטרה לבית עולמה, והותירה אחריה חמישה ילדים יתומים, משפחה מורחבת אבלה ומכרים רבים שמתקשים לעכל את גודל האסון.

התינוקת שנולדה בשבוע שעבר, מאושפזת במחלקת פגים בבית החולים 'הדסה עין כרם', ומצבה בחסדי שמים טוב.

ארבעת בניה של האם, לומדים בתלמוד תורה "נתיבות שלום" בביתר, הגדול שבהם רק בכיתה ב', השני בכיתה א', השלישי במכינה והקטן בגן של התלמוד תורה.

אחד ממכרי המשפחה, אומר בשיחה כאובה עם "כיכר השבת": "זו משפחה טובה, בני תורה. היא הייתה אישה צדקנית שמסרה את כל כולה למען חינוך ילדיה בדרך התורה. האובדן קשה מנשוא, זו ממש טרגדיה, שגררה אחריה חיזוק גדול בשכונת 'גבעת B' פה בביתר".

אחת ממכרותיה של המנוחה ע"ה, מספרת בשיחה עם "כיכר השבת" כי "היא הייתה אישה גדולה משכמה ומעלה, הקימה בית אמיתי של תורה, התמסרה כל כולה כדי שבעלה ישב וילמד. לפני זמן מה, פגשה אותה בחרה עורכת קניות, ואמרה לה 'למה את נסחבת עם שקיות כל-כך כבדות?, את בהיריון וזה קשה', היא השיבה: 'למה שאפריע לבעלי ללמוד? אני הולכת לקניות כדיש הוא יוכל להמשיך לשבת וללמוד', כזו צדקת היא הייתה, חבל על דאבדין".

הלוויתה של המנוחה שולמית גוזאלי ע"ה, יצאה בשעה 13:30 מבית הלוויות שמגר, בדרכה להר המנוחות בירושלים, שם נטמנה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר