חדשנות במלחמה הבלתי פוסקת בכינים בשני שלבים

הורים וילדים נלחמים מידי יום במגיפה הנצחית והעתיקה ביותר בעולם - מגיפת הכינים. יש לנו פתרום הולם בשבילכם. מדריך

שלב ראשון - טיפול ממוקד וקוטל כינים.

שלב שני - טיפול יומיומי וקבוע למניעה הידבקות חוזרת בכינים.

הורים וילדים בימינו נלחמים מידי יום במגיפה הנצחית והעתיקה ביותר בעולם - מגיפת הכינים. לאורך השנים הוצעו פיתרונות רבים להתמודדות עם מגיפת הכינים, החל משימוש בנפט וכלה בתכשירים שונים, אך כולם נועדו לטיפול בכינים והביצים הקיימות.

שוק מוצרי הטיפול בכינים מציע שלל תכשירים בעלי מרכיבים פעילים כימיים, לרוב חומרי - הדברה, רעילים. תכשירים אלו יכולים להיות יעילים מאוד מחד גיסא אך מאידך גיסא, יכולים לפגוע בצורה קשה בעור הקרקפת של הילד/ה. התכשירים הכימיים מוגבלים מאד מבחינת אופן השימוש. תכשירים אלו לא הורגים את כל הביצים, לכן לא רק שתיתכן הדבקה חוזרת, אלא יש גם סבירות גבוהה מאד שהכינים הבוקעות מביצים יסתגלו לחומר הרעיל, לא יהיו רגישים אליו ויפתחו עמידות לתכשיר. לכן, על רוב התכשירים הכימיים מצוין כי אם הטיפול לא הצליח בזמן הקצוב, יש לעבור לתכשיר כימי אחר אשר החומר הפעיל שלו שונה.

חשוב לציין כי התכשירים הכימיים אינם ידידותיים הן לילדים והן להורים – בזמן הטיפול יש להימנע מחשיפה ממושכת לחומר ולהצטייד בכפפות וכן, ברוב החומרים הכימיים נאסר שימוש חוזר, אלא לאחר 10 ימים מהשימוש הראשוני. לכן, לעתים רבות קורה שמייד לאחר הטיפול, הילד נדבק שוב בכינים ולא ניתן לחזור על הטיפול הכימי. ההמתנה מאפשרת לכינים להתרבות עד הטיפול החוזר.

חברת מורז צמחי מרפא, המתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק של מוצרים קוסמטיים ופארא- רפואיים מציגה חדשנות בתחום המלחמה הבלתי פוסקת בכינים: טיפול טבעי יעיל ומאוד בריא - ומניעה יומיומית לחזרת הכינים , שהיא יעילה ומאוד וידידותית לאמא ולילד באמצעות כוחו של הטבע ובשילוב ריח הלימון.

שלב ראשון - טיפול ממוקד וקוטל כינים

ערכת טיפול מסדרת כינקייר הכוללת שמפו 250 מ"ל, מרכך רוזמרין 250 מ"ל ומסרק KINCOMB – מסרק צפוף לסילוק כינים וביצי כינים.

בשונה מתכשירים כימיים המכילים חומרי הדברה שהורגים את הכינים בפעולה ביולוגית על המערכת העצבית (עם הגדלת השימוש בחומרים אלו, הכינים מפתחות עמידות, ממש כפי שחיידקים מפתחים עמידות לאנטיביוטיקה), כינקייר משנה את תנאי הסביבה על הקרקפת, מבחינת תנאי המחייה ו"בית גידול" של הכינים. התוצאה היא שהכינים לא שורדות בתנאים אלו, הן מתייבשות ולכן גם לא מסוגלות לפתח עמידות.

ספריי כינקייר - תכשיר טיפולי נגד כינים לשימוש לאחר הידבקות

ספריי כינקייר החדש הינו תכשיר טיפולי נגד כינים, אותו מתיזים על שיער יבש, טרם החפיפה. הספרי החדש הניחן בניחוח לימון עדין ומרענן ומבוסס על חומרים טבעיים בלבד - תמצית צמח הפוליגונום, הידוע בסגולותיו הרפואיות וקומפלקס צמחי מרפא ומאכל, המשמשים כחומר הפעיל לקטילת הכינים.

בשונה מתכשירים כימיים המכילים חומרי הדברה שהורגים את הכינים (למרות שכינים גם מפתחות עמידות מול תכשירים אלו), ספריי כינקייר החדש משנה את תנאי "בית גידול" של הכינים. הכינים מתייבשות ואינן מוסגלות לפתח עמידות.

בטוח לשימוש עבור נשים בהריון, נשים מניקות, תינוקות ילדים ואנשים אסטמטיים.

שלב שני - טיפול למניעה הידבקות חוזרת בכינים

שימוש קבוע ויומיומי בשמפו ומרכך כינקייר. שמפו כינקייר משנה את תנאי הסביבה על הקרקפת, ולכן רמת החומציות שנשמרת על הקרקפת לא מאפשרת תנאי מחייה של כינים, להבדיל מתכשירים כימיים שאינם יכולים לשמש כמניעה. חפיפה יומיומית עם שמפו ומרכך כינקייר וסירוק במסרק הצפוף מספקים את מניעת ההדבקות בכינים.אודות לחומרים הטבעיים, ניתן להשתמש בכינקייר בכל גיל, כולל תינוקות, נשים בהריון וילדים אסטמטיים.

שמפו ומרכך כינקייר - עכשיו באריזות חסוכניות בגדול 500 מ"ל.

שמפו כינקייר - מיועד לניקוי יסודי של השיער ושמירה על היגיינת ראש הילד. השמפו מבוסס על 100% רכיבים טבעיים: תמצית צמח הפוליגונום (ארכובית) הידוע בסגולותיו המיוחדות, בשילוב תערובת של צמחי מרפא ומאכל, ולכן ניתן להשתמש בו לחפיפה יומיומית מבלי לפגוע בעור הקרקפת ובשיער וללא חשש מתופעות לוואי. כמו כן, כינקייר בעל ניחוח עדין ונעים. בניסויי מעבדה ובניסויים קליניים נמצא כי שמפו כינקייר מונע הידבקות בכינים וכי הוא יעיל בקטילת כינים, ומסייע להפרדת ביצי כינים. רכיבים פעילים: תמצית פוליגונום, גזר, פטרוזילה, תפוח- אדמה, שום.

מרכך השיער כינקייר - מבוסס על 95% תמצית צמח הרוזמרין, המשלים את פעולת החפיפה, מקל על סירוק השיער במסרק צפוף, ומעניק ניחוח מרענן.

את מגוון המוצרים מסדרת כינקייר ניתן לרכוש באופן מקוון בבית המרקחת Medi-Link.co.il

המציע מגוון רחב מוצרים לטיפול נגד כינים במבצעים יחודיים לגולשי האתר.

חברת "מורז צמחי מרפא" חברה המתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק של מוצרים קוסמטיים ופארא- רפואיים לטיפול בבעיות העור. מעבדת מורז מוכרת ע"י משרד הבריאות ויעילותם של תכשיריה הוכחה בניסויים קליניים ומעבדתיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר