התצוגות המנצחות בבלֶעבוּסטֶע: ´כללית´ ו´קוקה קולה´

אחרי שהעשן מתפזר מגיע זמן הסיכומים. תערוכת בלֶעבוּסטֶע לא רק נתנה מתכונים לקהל הרחב, היא גם יצרה רף חדש של תצוגה, ולימדה את המפרסמים פרק בהלכות הפקה, תצוגה ויצירתיות. ברכה וייס מכריזה על התצוגות המנצחות: קופ"ח ´כללית´ ו´קוקה קולה´ (צרכנות, מקצוענים)

ברכה וייס | כיכר השבת |

זהו, אחרי שעשן הבישולים של תערוכת בלֶעבוּסטֶע נמוג, אדי הטיגונים התפזרו, ותנורי האפייה התקררו, זה הזמן לשבת ולעשות סיכום.

לא, אין המדובר בסיכום הקלוריות (מבלי לזלזל חלילה בחשיבותו של החשבון הזה..), אלא בסיכום מקצועי של התצוגות והמציגים השונים בתערוכה, אלו שכיסו כידוע חלק בלתי מבוטל מהחברות הגדולות במשק, המוכרות ו/או נותנות שירותים למגזר החרדי.

השבלונה

באופן מסורתי, כוללת המילה "תערוכה" גם את אופייה. היינו, המשתתפים השונים בתצוגה / תערוכה, עורכים את מרכולתם לעיני קהל המבקרים, מי מעוצב יותר ומי פחות, ומנסים לשכנע את ציבור המבקרים, כי מרכלותם היא היא הכדאית ביותר עבורם.

זו היא ה´שבלונה´. ה´טופ´ שבה, יכולה להיות תצוגה מרהיבה ביופיה, ה´גרועה´ יכולה תצוגה מושקעת קצת פחות במראה הויז´ואלי.

ב´שבלונה´ הזו, אין עוד הרבה אופציות. קצת "מחירי מבצע", עוד כמה תשלומים, ופחות או יותר מיצינו את האפשרויות.

לצאת מהקופסה

אלא שגם בעניין הזה ניתן מסתבר לחשוב מחוץ לקופסה, להפתיע את הצרכנים, ואפילו את בעלי המקצוע.

תערוכת בלעבוסטע הייתה מסתבר לא רק תצוגה ריחנית ומגרה עבור עשרת אלפים נשים חרדיות, אלא גם במה לבחינת יצירתיות וחידושי המציגים, ויתירה מכך - הבנתם את השוק ואופי קהל הצרכנים.

מבלי לסקור ולציין את רשימת המציגים אחד לאחד, ניתן לסכם באופן ברור את המציג הבולט, זה ש"גנב את ההצגה" והותיר את קהל הצופים בפיות פעורים.

חוגיגה של חושים. קוקה קולה השאירו טעם של שבת קודש.

המדובר במיצג הסוחף של חברת קוקה קולה, שהציג שולחן שבת וירטואלי, בו שלוש דמויות הוקרנו בטכנולוגיה ייחודית סביב שולחן שבת, ופיזמו זמירות שבת להנאת הקהל, כששולחן השבת - כמה טבעי, מלא בבקבוקי המותג.

התוצאה: חיבור מקסימאלי בין המותג לבין שולחן השבת והזמירות, תוך קריצה ברורה לחיבור בין העבר - המסורת, לבין הקידמה - הטכנולוגיה, והקו השווה שבהן - קוקה קולה.

אלא שגם בעניין הזה, ניתן מסתבר להפתיע וללכת כמה צעדים קדימה, תוך יצירת חיבור ייחודי, חזק ומיידי ללקוחות.

המדובר בתצוגת קופת החולים ´כללית´, שבשונה מיתר החברות, התעסקה פחות ב"למכור את הכללית", ויותר ב"מה יש לכללית למכור".

ואם לא הבנתם את את השורה לעיל, הנה ההסבר: במקום להסביר לקהל המבקרים על מערך המרפאות הרחב של כללית, הביטוחים המשלימים הנפלאים, ויתר שירותי הקופה - חסרי התחרות, בחרו המציגים ללכת כמה צעדים קדימה, ולדבר רק על קהל הלקוחות.

התוצאה: מערך הדרכה מדהים ומרהיב על אופן ניהול חיים בריא ונכון, החל מהשכמה בבוקר ועד לשעות הלילה. התעמלות, תזונה נכונה, התאמת התזונה לכל רגע מהיום, איך להכין כל ארוחה באופן הבריא והטעים ביותר, איזו התעמלות מאימה לכל אישה, ובאיזה מצב, וכן הלאה על זו הדרך, באופן שמקיף את חיינו ומסביר כיצד לנהל אותם בבריאות.

מערך ההדרכה הזה - לא למותר לציין, לא התנהל בצורה המסורתית של מדריכה וקהל שומעות. סרט מיוחד עם מציגות חרדיות הופק, כשמיטב הטכנולוגיה גויסה להעברת המסרים, כל זאת - תוך שמירה על ערכי הצניעות והיהדות, באופן שהיה עובר ביקורת גם תחת המחמיר שבסמינרים.

כללית - לא רק קופת חולים . ככה עושים מיצג יהודי.

התוצאה במקרה הזה: חיבור מיידי בין המותג לבין ערכי הבריאות - הערכים החשובים ביותר לקהל הצרכנים.

לטעמנו, ההשקעה של שתי החברות הללו, לא רק הוכיחה את עצמה במבחן התוצאה, אלא גם יצרה רף חדש של תצוגה ושיווק, כזה, שמכאן ולהבא יחייב את כלל החברות להשקיע מחשבה רבה יותר, לבל יישארו רחוק מאחור.

,הבית החמוד של חמודי. פה לומדים על חיים בריאים

ועוד נקודה קטנה: המשותף לשני המיצגים אלה, כמו גם לרעיון התערוכה המקורית כולה, שייך למשרד הקד"מ ´ברמן הלפרט´. שמשדרגים בשנה האחרונה את עולם הפרסום החרדי בתחום הקד"מ, ועושים את זה בהצלחה רבה. למעלה מעשרת אלפים נשים נלהבות, הצביעו על כך ברגליהן, והיכו את כל התחזיות הסקפטיות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר