מנכ"ל שטראוס מודה: "המחירים יקרים"

גדי לסין, מנכ"ל שטראוס ויו"ר איגוד תעשיות המזון דיבר היום על מחאת הציבור בעקבות מחירי המזון היקרים: "אין ספק שאנחנו חיים במדינה יקרה, הצרכן מפסיד". הקהל הריע ללסין שאמר כי יש לטפל בבעיה "בצורה מכובדת ונכונה, ולא בצורה של האשמות שאין להן שחר". חרם הקוטג´, שפרץ בשבוע שעבר, הצליח לגייס כבר 90 אלף איש

אברהם הלוי | כיכר השבת |

על רקע משבר הקוטג´, נאם היום גדי לסין, מנכ"ל שטראוס ויו"ר איגוד תעשיות המזון בכנס "מזון בעידן חדש". לסין קרא לחברות "לעשות מעשה" נוכח חרם הקוטג´, ובעקבות המיאוס שחש הציבור בישראל מהמחירים הגבוהים.

"אין ספק שאנחנו חיים במדינה יקרה", אמר לסין. "יוקר המחיה מתבטא בכל הפרמטרים: דיור, דלק, מיסים - וגם המזון יקר במדינת ישראל. באיגוד אנחנו מבינים לחלוטין ושותפים לתחושות הצרכנים במדינת ישראל.

"אני קורא לכל השותפים בשרשרת הערך לעשות מעשה. לא ניתן שיטילו רפש ודמגוגיה כנגד התעשייה!".

הקהל הריע ללסין שאמר כי יש לטפל בבעיה "בצורה מכובדת ונכונה, ולא בצורה של האשמות שאין להן שחר".

חרם הקוטג´, שפרץ בשבוע שעבר, הצליח לגייס כבר 90 אלף איש שהצטרפו אליו באמצעות ה"פייסבוק".

"למעט ירידה קלה בתקופת המיתון הגלובלי, יש שיאי מחירים ואינפלציית חומרי גלם. מה צופן העתיד? זה לא נראה טוב", אמר לסין וקרא להקמת רשות מזון: "הגיע הזמן שבישראל תהיה רשות מזון אחת, כמו במדינה מתוקנת.

"יש 21 גורמים במעורבים במזון. יש כפילות משרדים, עלויות מיותרות ומי שמפסיד מהן הוא הצרכן. רשות תגרום להתייעלות ושיפור המוצרים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר