מהנדסי המחר של מבחר - מרוויחים יותר

במכללת מבחר נערכים ליום הפתוח במסלול מדעי המחשב שיתקיים ביום ב', א' אדר ב' בשעה 18:00. בקמפוס קונקורד המפואר. המסלול מיועד לגברים בעלי יכולות אנליטיות מובהקות ושאיפות הצלחה ברורות (כלכלה)

כיכר השבת | מקודם |
טקס סיום במכללת מבחר (ארכיון כיכר השבת)

שוק התעסוקה הישראלי רווי בהצעות עבודה שונות. ברוך ה', לוחות הדרושים מציעים מספר משרות רב עבור מחפשי העבודה. מי שבאמת רוצה לעבוד - ימצא עבודה. אולם, רמות השכר, התנאים הסוציאליים ואופי העבודה הם פרמטרים עליהם מתחרים מועמדים רבים. הפרמטרים הללו יכולים להשתנות בין תפקיד לתפקיד, ובין מעסיק זה למעסיק אחר.

חלומו של כל מחפש עבודה הוא עבודה שתפרנס אותו בכבוד ובריווח ותעניק לו תנאי עבודה מקיפים שיהלמו את הרצונות שלו. חשוב לדעת כי בכל שנה מסיימים סטודנטים רבים את מסלול ההכשרה המקצועית שלהם ומתדפקים על דלתי המעסיקים, התחרות קשה, במיוחד עבור אלו שלא מוכנים להתפשר על הדרישות שלהם.

עבור אלו שלא מוותרים על החלומות שלהם להרוויח משכורת גבוהה, קיים מסלול מדעי המחשב במכללת מבחר. המסלול, שמוצע לסטודנטים מטעם המכון הגבוה לטכנולוגיה מעניק לסטודנטים את התואר הנחשב B.sc, תואר שיהווה נקודת פתיחה מצוינת בהתמודדות על התפקיד החלומי.

המסלול מכשיר אנשי תכנה וחומרה ברמה הגבוהה ביותר המוצעת כיום במגזר החרדי ואף במגזר הכללי. ההכשרה היסודית מאפשרת לבוגרים להרוויח משכורות נאות כבר תחילת דרכם המקצועית – משכורת של מהנדס מתחיל עומדת על כ-17,000 שקל. בנוסף, במכללת מבחר מציעים לסטודנטים מלגות קיום ולימודים, על מנת לאפשר לימודים בישוב הדעת ומנוחת הנפש.

הזדרזו להרשם ליום הפתוח: 03-5785030

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר