דלק, ארנונה וחשמל

לא רק בסופרמרקט: שימו לב - גל התייקרויות נוסף לפנינו

עדיין לא מספיק כואב לכם בכיס מגל ההתייקרויות האדיר שחווינו בשנה האחרונה? מסתבר שכבר בזמן הקרוב אנחנו נשלם הרבה יותר על הרבה מוצרים (חדשות, כלכלה)

בני סולומון | כיכר השבת |
סופרמרקט | ארכיון (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

כלל אזרחי ישראל הרגישו בשנה האחרונה את הכאב בכיס לנוכח העליית מחירים שראינו כמעט בכל תחומי המחייה בישראל, אך מתברר כי זה עדיין לא סוף פסוק.

על פי הפרסום הערב (שלישי) ב'חדשות 12', בזמן הקרוב נראה עליית מחירים של מוצרי החלב הלא מסובסדים של תנובה ב-4.7%

גם 'טרה' הודיעה לא מזמן שהחליטה לייקר את מוצריה ב-4.9%, 'יוניליבר' הודיעה על עליית מחירים עד לשיעור של 15% על דגני בוקר, סבונים ועוד מוצרים, 'מחלבות גד' הודיעה אף היא על עלייה של 9.5%.

אם לא די בכך, חברת סנו הודיעה לא מזמן על ייקור מוצרי הנייר ב-25%, חברת דיפלומט, הכריזה על ייקור מוצרי ההיגיינה ב-16%. וכך גם מחירי האגיס ולילי עלו ב-9.5%.

ברשתות השיווק הודיעו על פתיחת מלחמה כנגד אותן חברות שהודיעו על ייקור מחירים והכריזו שלא יאשרו את ההעלאה, אך מלבד שופרסל, רוב הרשתות יישרו בסופו של דבר קו והעלו מחירים.

הטירוף לא נגמר פה, וגם החזר המשכנתא יתייקר עוד בעקבות עליית הריבית וכבר מתחילת שנה ההחזר הממוצע של המשכנתא התייקר ב-750 שקלים וצפוי להתייקר עוד.

גם מחיר הדלק צפוי לעלות בתחילת החודש הבא בכ-60 עד 90 אגורות לליטר בנזין, המים צפויים לעלות ב-3.5%, הארנונה אמורה להתייקר ב-1.4% והחשמל גם הוא - ב-12-10%.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר