4 היתרונות הגדולים של חדר ילדים משותף

בין אם אתם צריכים לשכן את ארבעת ילדיכם באותו חדר מפאת חוסר מקום ובין אם אתם, או הם, פשוט רוצים בכך, לחדר ילדים משותף יש כמה יתרונות. שיפור אמפתיה ויכולת שיתוף הם רק חלק מהם (משפחה)

(צילום: שאטרסטוק)

בין אם אתם צריכים לשכן את ארבעת ילדיכם באותו חדר מפאת חוסר מקום ובין אם אתם או הם פשוט רוצים בכך, לחדר ילדים משותף יש כמה יתרונות מעולים. הנה כמה מהם.

הילדים יהיו יותר אמפתיים

יש ילדים שבאמת אוהבים לשתף, אבל עבור אלו שאינם כאלה, זו מיומנות חשובה שהם צריכים ללמוד, וחדר משותף הוא מקום מצוין להתחיל בו.

מטפלת ילדים ומשפחה ומומחית להורות, ג'ואנה סיידל, אומרת לאתר "Pure Wow", "ילדים שחולקים חדר ילמדו איך לכבד אחד את השני ויפתחו סבלנות והבנה. השיתוף יכול להועיל לילדים לגלות יותר אכפתיות ואמפתיה. "אבל סביר להניח שהדרך לאמפתיה תהיה סלולה בסכסוכים. כדי למזער את העימותים, סיידל מציעה לוודא כי לכל אח יש את חפציו ואת האיזור (כמו מיטה או קיר) שהוא יכול לקשט בנפרד, כרצונו.

הם יהיו חברים טובים יותר לכיתה וקולגות

רוב הסיכויים כי הילדים שלכם יצטרכו לחלוק חדר שינה בשלב כלשהו. בין אם מדובר בשיתוף חדר בפנימיה בישיבה או כשיעברו לגור עם בן זוגם לאחר החתונה. "ילדים שחולקים חדר שינה יהיו ערוכים יותר לשיתוף מקום בעתיד, כמו בכיתה או במשרד", אומרת סיידל.

לימוד כיצד לחלוק את רכושם ולכבד את הספייס של מישהו אחר, הם שיעורים יקרים שהילדים שלכם יכולים לקחת איתם הלאה לשנים הבאות.

תוכלו לישון יותר

כאשר ילדים מתעוררים באמצע הלילה, הם מחפשים אחר נוחות ועידוד. אנחנו לא צריכים לספר לכם על ילד קטן שמתגנב לאורך המסדרון ונכנס למיטה שלכם בחשאי. אבל אם הילדים שלכם חולקים חדר, הם פשוט יכולים ללמוד להסתמך אחד על השני, במקום זאת.

אם אחת שיתפה אותנו בכך שבנה הצעיר היה מתעורר לעתים קרובות באמצע הלילה, עד שהוא עבר לישון בחדר עם אחיו, ואז הוא למד להרגיע את עצמו ולחזור לישון. "רק קול נשימתו של אחיו הגדול הספיק כדי להרגיעו", היא אומרת.

אחים יחלקו קשר טוב יותר

האם כל הורה אינו רוצה שילדיו יהיו החברים הכי טובים? אחים החולקים חדר יבלו בהכרח זמן רב יותר יחדיו, כלומר, יהיו להם יותר הזדמנויות לפתח קשר קרוב וחזק. "אחים עשויים לחפש נחמה ובטחון אחד אצל השני, כאשר הם מרגישים נסערים, או כאשר הם מנסים להירדם, אשר יכולות לאפשר חיבור עמוק וידידות".

יהיו להם גם יותר הזדמנויות לשחק אחד עם השני ולשתף בשיחות תכופות יותר ויותר", אומרת סיידל. (נסו להזכר בפעם האחרונה שילדיכם בילו את הלילה בלחישות ובצחקוק מתחת לשמיכות).

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר