אחרי הריאיון הסוער

שקד מאיימת: "אם לפיד יקדם את פתרון שתי המדינות, לא תהיה לו ממשלה"

שרת הפנים איילת שקד התייחסה לדבריו של ראש הממשלה העתידי, שיכול להיות כי יקדם את פתרון שתי המדינות בתקופתו, והצהירה: "אם כך, לא תהיה לו ממשלה" (פוליטי)

(צילום: הדס פרוש - פלאש 90)

שרת הפנים איילת שקד התייחסה היום (ראשון) לדבריו של שר החוץ וראש הממשלה העתידי יאיר לפיד, בראיון שהעניק בסוף השבוע למהדורה המרכזית של תאגיד השידור הציבורי, כי יכול להיות שיקדם את פתרון שתי המדינות בתקופתו כראש הממשלה - ואיימה כי במקרה כזה ללפיד לא תהיה ממשלה.

את הדברים אמרה שקד בתכנית 'הבוקר הזה' בתאגיד השידור. בתגובה לשאלת המראיין מה ישיב ראש הממשלה בנט אם הנשיא ביידן ישאל אותו על פתרון שתי המדינות, הגיבה השרה איילת שקד: "בנט נגד, וזה ידוע גם לביידן. הוחלט שלא נתעסק בנושא הזה בממשלה הנוכחית. אם לפיד יחליט לקדם את הנושא כשיהיה ראש ממשלה - אז לא תהיה לו ממשלה".

עוד התייחסה שרת הפנים בראיון, למצב בעזה: "אחרי פעולה צבאית משמעותית צריך לבצע "מכסחת דשא" - תקיפות שידאגו באופן שוטף שחמאס לא מתעצם".

שקד התייחסה גם לפתיחת שנת הלימודים ב-1 בספטמבר. "כבר הוחלט וברור שהתיכונים ייפתחו כרגיל. בעניין היסודי והגנים - יהיה דיון, ודעתי שצריך לפתוח אחרי ראש השנה. החג הוא מאוד משפחתי וחשוב שנרוויח עוד ימי חיסון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר