שבוע לאחר שקיבל עדכון על איראן

מרן הרב עובדיה: להתפלל שאיראן וחיזבאללה יושמדו

בשיעורו השבועי, התייחס מרן הרב עובדיה יוסף ל'סימנים' אותם נהוג לאכול בראש השנה וקרא לציבור לכוון שהקדוש-ברוך-הוא ישמיד את אויבי ישראל: "כשמברך על תמרים 'שייתמו אויבינו ושונאינו' - יכוון על איראן, שמאיימים על ישראל. יכרית אותם, ימית אותם..." (חרדים)

חזקי שטרן | כיכר השבת |
מרן הרב עובדיה יוסף (צילום: פלאש 90)

"יכרית אותם הקדוש-ברוך-הוא, ישמיד אותם מעל פני האדמה", כך איחל וביקש להתפלל הראשון לציון מרן הגאון רבי עובדיה יוסף שליט"א בשיעורו השבועי אמש (מוצאי-שבת) המועבר בלוויין.

מדובר, בהתייחסות שנייה של מרן הגר"ע יוסף לאיראן ולסכנה בה ניצבת ישראל בגין פרוייקט הגרעין האיראני, לאחר פגישתו עם ראש המועצה לביטחון לאומי, יעקב עמידרור, בשבוע שעבר כפי שנחשף ב'כיכר השבת'.

בשיעורו השבועי אמש, התייחס הרב עובדיה ל'סימנים' אותם נהוג לאכול בראש השנה, לקראת השנה החדשה, וקרא לציבור לכוון שהקדוש-ברוך-הוא ישמיד את אויבי ישראל המחפשים להשמידנו.

"כשמברך על תמרים 'שייתמו אויבינו ושונאינו' - יכוון על איראן, הרשעים שמאיימים על ישראל. ייטב השם, יכרית אותם, ימית אותם...", אמר הרב והקהל השיב ב"אמן, נרגש.

הרב עובדיה הוסיף ואמר כי גם כאשר אוכלים "כרתי" ומברכים "שיכרתו אויבינו ושונאינו וכל מבקשי רעתנו", צריך לכוון על איראן ועל החיזבאללה. "כשאומרים בראש השנה ייכרתו אוייבינו יכוון... יש לנו חיזבאללה ואיראן, יכרית אותם הקדוש ברוךהוא, ישמיד אותם מעל פני האדמה", הסביר הרב את שיש לכוון והוסיף, "אלה ברכב ואלה בסוסים, ואנחנו בשם ה' אלוקינו נזכיר, המה כרעו ונפלו ואנחנו קמנו ונתעודד".

כזכור, בשבוע שעבר נחשף ב'כיכר השבת' דבר ביקורו של ראש המועצה לביטחון לאומי יעקב עמידרור בביתו של נשיא מועצת חכמי התורה מרן הרב עובדיה יוסף, לפגישה שנמשכה שעה ארוכה בה השתתף גם יו"ר ש"ס השר אלי ישי.

לפי ההערכות במהלך הפגישה עדכן עמידרור את הרב עובדיה בכל הנוגע לסוגית הגרעין האיראני כאשר ניסה להשיג את תמיכתו ותמיכת ש"ס בתקיפה צבאית ישראלית אפשרית על מתקני הגרעין.

גורם המעורב בפרטי הפגישה אמר ל"כיכר השבת" כי "מדובר במסע לחצים של גורמים במשרד ראש הממשלה על תנועת ש"ס וחבר הקבינט השר אלי ישי לתמיכה בתקיפה אפשרית באיראן".

ביום ראשון לאחר הפגישה, בשיעורו היומי, התייחס הרב עובדיה לאיראן ואמר כי "הקב"ה ירחם עלינו, זקוקים אנחנו לרחמיו של הבורא יתברך, ישתבח שמו, הוא מרחם עלינו כרחם אב על בנים - על בניו, אנחנו מבקשים ממנו, אנחנו מתחננים אליו שלא יתן מזימתם של הרשעים האלה שחושבים עלינו רעה, יפר עצתם ויקלקל מחשבותם, ישיב גמולם באשם".

הרב עובדיה הוסיף: "כמו שעשה להמן כך יעשה עמנו לטובה אור, פונים להקב"ה שירחם עלינו, אין לנו על מי להשען אלא על אבינו שבשמים".

"יש גם צד שני. הם עלולים לעשות חס ושלום שמות. הקב"ה יפר מחשבותיהם", המשיך הרב עובדיה והוסיף, "לא לשבת בשאננות, עם ישראל נמצאים בסכנה, אנחנו לא נמצאים בימים רגילים, לכן כל אחד ואחד ישתדל לבוא ממחר ולומר את תפילת הסליחות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר