פשיטה בירושלים

שלושה חשודים בהונאת עשרות מיליונים - נעצרו

חוקרי מפלג ההונאה במשטרת ירושלים פשטו הבוקר יחד עם חוקרי מס הכנסה על דירות בירושלים של שלושה חברי עמותה פיקטיבית, בשם "בנות ירושלים - קרן משה", דרכה קיבלו במרמה ממשרד החינוך תקציב עבור מוסד חינוכי "בנות ירושלים" במאה שערים שמעולם לא ביקש תקציב (חדשות)

ישראל אהרון | כיכר השבת |
המעצר בגבעת זאב, הבוקר (צילום: פלאש 90)

חוקרי מפלג ההונאה במשטרת ירושלים פשטו הבוקר (שני) יחד עם חוקרי מס הכנסה על דירות בירושלים של שלושה חברי עמותה פיקטיבית בחשד להונאת המדינה.

לפי החשד, שלושת החשודים הקימו לפני מספר שנים עמותה פיקטיבית בשם "בנות ירושלים - קרן משה", דרכה קיבלו משרד החינוך תקציב עבור מוסד חינוכי.

את התקציב ביקשו השלושה עבור מאות תלמידות שלומדות במוסד "בנות ירושלים" במאה שערים, שמעולם לא ביקש תקציב ממשרד החינוך מאחר ואינו מכיר בישות הציונות ובמדינת ישראל.

בנוסף, לפי החשד, העבירו השלושה שמות פיקטיביים של תלמידות רבות למשרד החינוך וביקשו עבורן תמיכה תקציבית.

ראש העמותה מתגורר בעיר בית שמש, ושני חשודים נוספים הם תושבי ירושלים וגבעת זאב.

המשטרה חודשת כי חרדי תושב העיר בית שמש השתמש בשמה של עמותה קיימת "בנות ירושלים", מוסד אנטי ציוני שלא לוקח כספים מהמדינה, הוסיף לזה את המילים "קרן משה" ויצר עמותה חדשה, דרכה לקח את התקציבים ממשרד החינוך.

לפי חשדות המשטרה היקף ההונאה נאמד בעשרות מילוני שקלים, אותן קיבלו במרמה ממשרד החינוך במהלך השנים האחרונות. בשלב זה עדיין לא ידוע לאן הופנה הכסף שקיבלו השלושה.

במשך תקופה ניהלה המשטרה חקירה סמויה אודות העמותה, ולאחר אימות החשדות, פשטו השוטרים הבוקר על בתיהם, עצרו את השלושה והחרימו מסמכים.

המעצר בגבעת זאב, הבוקר. (פלאש 90)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר