עימות סוער

פעיל נצח: "גפני הורס את היהדות החרדית"

בצל סיום הגשת הרשימות לועדת הבחירות המרכזית, נרשם עימות סוער בין אברהם ובר מ'דגל התורה' לשי גדסי ממפלגת 'נצח'. "גפני כל היום הורס את כל היהדות החרדית הוא לוקח את כל הכספים של הצהרונים שזה מחר יהיה לך פיקוח בכל המוסדות", טען גדסי בלהט. צפו בוידאו מהעימות (חרדים)

חזקי שטרן | כיכר השבת |
מתעמתים. ובר וגדסי (צילום: כיכר השבת)

לאחר שבועות ארוכים וסוערים, 34 רשימות הוגשו לוועדת הבחירות של הכנסת, ויתמודדו על לבם של אזרחי ישראל בניסיון להיכנס לכנסת הבאה, הכנסת ה-19.

בין המפלגות שהוגשו, ישנם לא מעט כאלו שהגדירו את עצמן ככאלו המתמודדות על לבו של הבוחר החרדי. מלבד תנועת ש"ס ו'יהדות התורה' המאגדת תחתיה את 'אגודת ישראל' ו'דגל התורה', ישנם גם את מפלגת 'עם שלם', מפלגת 'כח להשפיע' ומפלגת 'נצח' של אנשי 'הפלג הירושלמי'.

לידי "כיכר השבת" הגיע תיעוד וידאו מראיון סוער שנערך בין אברהם ובר מ'דגל התורה' לשי גדסי ממפלגת 'נצח', בסמוך לחדר ועדת הבחירות המרכזית, שם הוגשו הרשימות.

גדסי: "למה החזון איש אמר שצריך ללכת לכנסת, אתה יודע?"

ובר: "להציל כמה שאפשר".

גדסי: "לא להציל, החזון-איש שרצים לכנסת בשביל לצעוק שיש יהדות לצעוק שיש תורה, לא בשביל כסף ולא בשביל שום מטרות אחרות. בנתיים גפני כל היום הורס את כל היהדות החרדית הוא לוקח את כל הכספים של הצהרונים שזה מחר יהיה לך פיקוח בכל המוסדות".

גדסי נשאל על-ידי שלומי פולק, עוזרו של ח"כ משה גפני אם הרב עדס היה בעד להתייצב בצבא, והשיב: "אני לא עונה על השאלה הזו". פולק השיב לו: "אבל הוא כתב מכתב", גדסי בתגובה: "אתה לא יודע לקרוא מכתב".

ובר, פנה לגדסי ושאל: "האם יש לך ספק שהרב גפני לא עושה את המקסימום שהוא יוכל". צפו בתשובתו של גדסי.

ברשימת 'נצח' שהוגשה לרשם המפלגות, מופיעים הנציגים הבאים: חיים אפשטיין, עו"ד משה אלמליח, דוד בידרמן, חיים רוחמקין, שמואל גולדשמיד, ישעיהו ויין, יעקב פרידמן, משה שם-טוב, הרב ברגמן, הרב דוד צבי קצבורג.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר