תקיפת נתי גרוסמן: הרב שמואל אוירבך מגנה

הגאון הרב שמואל אוירבך מגנה בחריפות את תקיפתו של עורך 'הפלס' נתי גרוסמן: "מוחה בכל תוקף וחרד לבאות" כתב במחאתו "אנו שולחים לו בזה ברכת רפואה שלימה ושיזכה עוד רבות בשנים לעמוד על משמר הדת בארצנו הקדושה" כתבו הרבנים לגרוסמן (חרדים)

שאול כהנא | כיכר השבת |
(צילום: מאיר אלפסי, כיכר השבת)

לאחר התקיפה: הגר״ש אוירבך במכתב חיזוק לעורך הפלס שהותקף: ״מוחה בכל תוקף וחרד לבאות״.

פרשת תקיפתו של נתי גרוסמן ממשיכה להסעיר את הציבור הליטאי. ביום שישי, שעות ספורות לקראת השבת כתב הגר״ש אוירבך שליט״א מכתב חיזוק ועידוד מיוחד עבור העורך המותקף, כשעליו חתומים גם רבני הוועדה הרוחנית של עיתון ״הפלס״ אותו עורך גרוסמן.

במכתב נאמר: "אודות השמועה הנוראה שהגיעה לאוזנינו כאשר אנשי בליעל חטאים העיזו באלימות בל תתואר, הרימו יד לשלוח בנפשו של מי שנצטווה ע״י מרנן בעל האבי עזרי זיע״א והגרי״ש אלישיב זיע״א לעמוד בפרץ לא לשנות ממה שקיבלנו מרבותינו גדולי הדורות זצוק״ל, ושיבלח״א ה״ה הרב נתן זאב גרוסמן שליט״א"

הגר"ש המשיך במכתבו: "אנו מוחים בזה בכל תוקף וחרדים לבאות לאחר אשר כזאת עלתה במחנינו ד׳ ירחם. אנו שולחים לו בזה ברכת רפואה שלימה ושיזכה עוד רבות בשנים לעמוד על משמר הדת בארצנו הקדושה".

לצידו של הגר״ש אוירבך שליט״א החתום על המכתב הצטרפו גם חברי הוועדה הרוחנית של הפלג הירושלמי הגרב״ש דויטש והגר״צ פרידמן.

יצויין, כי עד לפני כשנה שימש גרוסמן בתפקידו כעורך עיתון יתד נאמן והרבנים דויטש ופרידמן שימשו כחברי הוועדה של העיתון. אולם מאז הודחו ע״י ההנהלה החדשה של העיתון הכפופה לסמכותו הרוחנית של מרן ראש הישיבה הגראי״ל שטיינמן שליט״א פתחו הללו את עיתון 'הפלס' כשבעקבות כך החל הסיכסוך בעולם הליטאי ובתנועת דגל התורה שנמשך עד עתה.

מכתב המחאה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר