ההסכם בין צה"ל וליצמן

הבדיקה הבעייתית בצה"ל תבוצע על ידי רופא אזרחי

הפשרה בין צה"ל והציבור החרדי שהובילה להסכמה שהושגה היום: הבדיקה ה"פולשנית" תבוצע לבחורי ישיבה על ידי רופא אזרחי. העסקנים החרדים מרוצים מהשינוי: "הישג כביר לנציגות החרדית". בתוך כך, נכנס ליצמן בשעות האחרונות אל מרן האדמור מויזניץ ובישר על ההסכם שהושג. (חדשות,חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
חרדים בלשכת הגיוס (צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

הצבא הודיע לליצמן: מוותרים על הבדיקות הפולשניות לבחורי הישיבות.

מתברר, כי האיומים עשו את שלהם. היום במהלך פגישת נציגי הצבא עם סגן שר הבריאות יעקב ליצמן הודיעו הנציגים על החלטה מהפכנית שהתקבלה בימים האחרונים בצה״ל לפיה יוכלו בחורי הישיבות לבצע את הבדיקות אצל רופא אזרחי ולהציג את תוצאותיהם לצבא בכתב.

על פי הודעת דובר צה״ל בפגישה שנערכה היום בין ראש חטיבת תכנון ומנהל כוח אדם באכ"א, תא"ל גדי אגמון, לבין סגן השר יעקב ליצמן ומשתתפים נוספים, סקר תא"ל אגמון בפני סגן השר את הליכי המיון וההתייצבות המתקיימים למועמדים לשירות ביטחון בני המגזר החרדי.

בפגישה הבהיר הרח"ט כי נשמרים הכללים המבטחים הליך מיון המותאם לאורח חייהם ואמנותיהם של המועמדים לשירות, וכן סוכם כי בדיקות פולשניות יוכלו להיות מבוצעות בידי רופא אזרחי וממצאיהן יהיו קבילים בלשכות הגיוס.

לדברי עסקנים במגזר החרדי, מדובר בשינוי כיוון מבחינת הצבא.

"צריך להבין שמדובר בשינוי פקודה דבר המהווה הישג כביר לנציגות החרדית" אומרים ההעסקנים.

בתוך כך, נכנס ליצמן בשעות האחרונות אל מרן האדמור מויזניץ שליט״א לבשר לו על תוצאות הפגישה עם נציגי הצבא. הרבי שוחח עימו במשך דקות ארוכות ועקב אחרי פרטי ההחלטה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר