הרב דוד בניזרי על הרב אמנון יצחק: "שופך את דמו של מרן"

מתקפה חסרת תקדים של הרב דוד בניזרי, ראש מוסדות התשובה בעיר בית שמש, נגד הרב אמנון יצחק: "עד אתמול בבוקר הוא הלך ואמר משפטים מצמררים, מזעזעים, אני לא מבין איך אפשר לתת לו לדבר באיזו עיר או באיזו מושבה. הוא אמר 'אני לא אתפלא אם לקחו אותו ביום שבת, כדי לביים, כדי שיהיו לש"ס מנדטים'

קובי רוזן | כיכר השבת |
הרב אמנון יצחק, אתמול (צילום: ישי דריקס)

הרב דוד בניזרי, ראש מוסדות התשובה בעיר בית שמש, תוקף חזיתית את הרב אמנון יצחק יום לאחר המחאה שפרצה סביב הרצאה שביקש למסור בעיר.

בראיון למרדכי לביא ברדיו קול ברמה, אמר בניזרי על הרב יצחק: "עבר את כל הגבולות. האדם הזה, שיגעון הגדלות שלו הגיע לרמות כאלה שהוא מסוגל להאשים שגם הרב עובדיה יוסף מסוגל גם לנסוע בשבת כדי להשיג קולות לש"ס.

"הבזוי והנבזה וחדל האישים הזה... אני לא יודע, הוא אומר שהוא משיח. מימות קורח לא קם לנו אחד שחלק על גדולי ישראל כמוהו. אני חושב שהיינו חייבים לעשות פה איזה משהו, איזו פעולה, לבוא ולומר לו 'אדוני, אתה לא רצוי, מרן הראשון לציון אהוב עלינו".

בניזרי סיפר על הסערה שפרצה אתמול בעקבות ההרצאה שקיים. "בבית שמש יש כמה אלפי אברכים. לבוא ולהשמיע את ההגיגים המטומטמים שלו בתוך בית שמש, ואת כל שיגעון הגדלות שלו...

"יוצא שכל מה שהוא החזיר במשך שלושים שנה הכל היה רק בשביל לגדל את שמו ולא למען שמו יתברך. פשוט משוגע על פי כל הדעות".

בניזרי הוסיף: "עד אתמול בבוקר הוא הלך ואמר משפטים מצמררים, מזעזעים, אני לא מבין איך אפשר לתת לו לדבר באיזו עיר או באיזו מושבה. הוא אמר 'אני לא אתפלא אם לקחו אותו ביום שבת, כדי לביים, כדי שיהיו לש"ס מנדטים'. זה אדם שצריכים למחות נגדו ולומר לו 'צא טמא מתוכנו!".

"האדם הזה ביזה את מרן ושפך את דמו. יושב הבזוי, חדל האישים הזה, משוגע על כל הראש, מחורפן, עומד זורק משפטים... מי אתה בכלל? הוא מחליט את סדר היום הציבורי?".

ברדיו קול ברמה ביקשו את תגובתו של הרב אמנון יצחק וכח להשפיע, אך לא הצליחו להשיגה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות