מועצת גדולי התורה מתכנסת, צפויה להכריז: אל תגעו בחינוך הטהור

מועצת גדולי התורה של 'אגודת ישראל', מתכנסת בשעות אלה בבית הוועד הפועל של אגודת ישראל בירושלים. הכינוס: נגד כוונת משרד החינוך להתערב בחינוך החרדי (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
כינוס 'המועצת' (צילום: כיכר השבת)

מועצת גדולי התורה של 'אגודת ישראל', תתכנס בשעה זו (ראשון) בירושלים. הכינוס נערך בהשתתפות מרנן ורבנן גדולי ישראל שהגיעו לבית הוועד הפועל של אגודת ישראל ברחוב שומרי הכותל במרכז העיר ירושלים.

בזה אחר זה יגיעו אל הבניין ההיסטורי שבעבר נערכו בו ישיבות המועצת מרנן כ"ק האדמו"רים מגור, ויז'ניץ, צאנז, בויאן, מודזיץ, בעלזא, ועוד.

במרכז הכינוס המיוחד מכריזים גדולי ישראל על הקמת ועדת רבנים לענייני חינוך שתהווה סמכות אחראית שתפעל מטעמה של המועצת אל מול גזירות משרד החינוך ונסיונות ההתערבות בתכני מוסדות הלימוד החרדים.

האסיפה שהיתה אמורה להתקיים בשעות הערב הוקדמה לשעות אחר-הצהריים וזאת עקב יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל שחל היום ועל מנת שלא ליצור מראית עין העלולה להתפרש חלילה כפגיעה בזיכרם של הנספים.

כזכור ביום שישי האחרון התראיין שר החינוך שי פירון לעיתון 'ידיעות אחרונות' והכריז על כוונתו להתערב ולפגוע בחינוך החרדי. פירון אמר כי מוסדות שלא יללמדו לימודי ליב"ה לא יתקוצבו ע"י משרד החינוך.

בעקבות כך גברה הסערה והבוקר העיתונים החרדים כמו גם חברי הכנסת יצאו במתקפה חריפה כנגד שר החינוך החדש בטענה שמנסה לפגוע בעצמאות החינוך החרדי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר