שלושה שבועות לפני הפטירה

הגר"י יוסף לאסיר עמנואל: "לא סולח, גם בעולם הבא"

בעקבות הדיווחים לפיהם הגאון רבי יעקב יוסף שנפטר לפני כשבוע לאחר מחלה קשה התנצל כביכול בפני אברכים שהיו מעורבים ב'פרשת עמנואל', חושף היום בנו בכורו כי הרב יוסף סירב לסלוח לאברך שהיה מעורב בפרשה ובא לבקש את סליחתו: "אני לא סולח לך לא בעולם הזה ולא בעולם הבא" • וידאו בלעדי (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

הרב יעקב יוסף זצ"ל לא סלח לאסירי עמנואל: על רקע הדיווחים לפיהם הגאון הגדול רבי יעקב חי יוסף זצוק"ל התנצל כביכול בפני אברכים שהיו מעורבים בפרשת האפליה בעיר עמנואל, חושף בנו בכורו רבי עובדיה יוסף כי אחד מהאברכים שהיו מעורבים בסיפור, הגיע לבקש את סליחת הרב, אך הרב לא מחל.

"הגיע אליו אברך" סיפר הבן במהלך השבעה: "שלושה שבועות לפני שאבא נפטר, אחד האנשים שהיו בהפגנה והיה בין העצורים, שהם גרמו את זה לעצמם בכוונה בשביל הפרובוקציה".

"אבא אמר לו 'אני לא סולח לך לא בעולם הזה ולא בעולם הבא'" סיפר בנו של הרב יעקב יוסף.

אחד מבני המשפחה הוסיף, כי הרב לא הסכים למחול לו בעקבות כך שהוא "גרם לנזק לציבור הספרדי כולו, ולאמהות רבות שעדיין בוכות בבתיהן".

כזכור, לפני כשבוע הלך הרב יעקב יוסף לעולמו, לאחר תקופה של יותר משנה בה סבל ממחלת הסרטן.

אביו הגדול, מרן הגר"ע יוסף ספד לו במהלך ההלוויה שנערכה זמן קצר לפני כניסת השבת ובה השתתפו עשרות אלפים ואמר: "עליו השלום, כל ימיו תורה, כל ימיו עסק בתורה, זכה וזיכה את הרבים", הגר"ע המשיך את דברי השבח על בנו זכרונו לברכה, ואמר כי הוא בבחינת "מה אהבתי תורתך, כל היום היא שיחתי, כל ימיו עסק בתורה, היה מרביץ תורה, מחיל אל חיל, הלך ממקום למקום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר