המקצוע: סיור ב'קווי מהדרין', השכר: 25 ש"ח לשעה

סערת קווי המהדרין חוזרת? המרכז הרפורמי לדת ומדינה פרסם לאחרונה מודעת דרושים המיועדת לנשים. התפקיד: נסיעה בקווי המהדרין, התשלום: 25 ש"ח לשעה, לא כולל נסיעות (חדשות, חרדים)

יוסף פאר | כיכר השבת |
קו 'מהדרין' (צילום: פלאש 90)

הרפורמים מציגים פתרון לנשים שאינן עובדות: סיורים בקווי אוטובוס בהם יש חשד ל"הדרת נשים".

במודעת 'דרושים' שפורסמה לאחרונה באתר האינטרנט של המרכז הרפורמי לדת ומדינה, נכתב כי הארגון מחפש נשים לתפקיד מעניין: "בקרית לקווי הפרדה אשר תבצע נסיעות הפרדה ברחבי הארץ על מנת לוודא את אכיפת החוק המונע הפרדה" נכתב באתר האינטרנט של המרכז הרפורמי.

לפי הדיווח של העיתונאי דודי אביטן באתר - mynet, נשים שיצטרפו למיזם שיתמקד בעיקר באוטובוסים היוצאים מירושלים לאשדוד ובני ברק, ישתכרו במשכרות של 25 ש"ח לשעה, לא כולל תשלום עבור הנסיעות אותן יצטרכו הנשים לבצע לצורך המשימה.

קטע מתוך המודעה שפורסמה. (צילום מסך)

בקרב חברי המועצה החרדיים בירושלים, יש מי שרואה במיזם כפרובוקציה נוספת מבית המדרש הרפורמי, אשר מישאלי, חבר מועצת עיריית י-ם קרא לציבור להשתדל ולהתעלם מהנשים שיצטרפו למיזם ולא להיגרר לוויכוח עימםף לטענתו של מישאלי המיזם הזה מוסיף 'שנאת חינם'.

מאידך, בארגונים הרפורמים טוענים כי המיזם נועד למטרה אחת - והיא מעקב אחר יישום הוראת בית המשפט לפיה אין לבצע הפרדה מגדרית בקווי האוטובוס.

במרכז הרפורמי אמרו לאתר mynet: "כשהבחנו במקרים רבים שבהם נשים נדרשו לעבור אחורה, החלטנו לאייש שתי משרות של נשים שיעלו על האוטובוסים ויבדקו אם מתרחשות תופעות כאלה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר