חדרה: איש דגל התורה שיתף פעולה עם תהלוכת חב"ד

הליטאים בחדרה זועמים: יו"ר 'דגל התורה' בעיר שהוקמה על ידי הרב שך, שיתף פעולה עם תהלוכת חסידי חב"ד בל"ג בעומר. מקורביו: שיתוף הפעולה עם חב"ד קיים שנים (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
תמונת אילוסטרציה (פלאש 90)

סדק בהשקפה הליטאית? הרב בנצי נורדמן, יו"ר סניף דגל התורה בעיר חדרה הנחשב למקורבו של מרן הגר"ש אויערבך ומכהן גם כמנהל בית הספר יהדות ומדעים בעיר בו לומדים ילדים רבים ממשפחות חילוניות תמך ושיתף פעולה עם אירוע של חסידות חב"ד ועורר 'מיני סערה'.

השנה, כבכל שנה, החליט הרב נורדמן לשתף פעולה עם עסקני חסידות חב"ד בחדרה, ולהצטרף יחד לתהלוכת ל"ג בעומר המסורתית בה משתתפים מאות מילדי העיר.

וכך, על אותה מודעה הקוראת לילדים להגיע לתהלוכה הופיעו להם סמליהם של חסידות חב״ד לצד בית הספר של העסקן הליטאי.

מתברר, כי הדבר היה לצנינים בעיני חלק מרבני העיר הליטאים, ובראשם משגיח ישיבת כנסת יצחק שהתבטא בחריפות כנגד שיתוף הפעולה הנדיר.

גורמים נוספים אומרים ל'כיכר השבת', כי לא ייתכן ויו"ר התנועה המייצג בכובעו האחד את תנועת דגל התורה הליטאית שהוקמה ע״י מרן הגרא״מ שך זצ״ל ישתף פעולה בכובעו השני עם חסידות חב"ד לה התנגד הרב שך בכל תוקף.

מנגד, בסביבתו של נורדמן אומרים, כי אין שום קשר בין הדברים, וכי שיתוף הפעולה בין כל חלקי היהדות החרדית בחדרה קיים שנים רבות ואין ספק שיימשך גם הלאה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר