חבר הכנסת החרדי מאיים

גפני: אם תפגעו בתורה יפלו טילים על תל אביב

ח"כ משה גפני תוקף את הכוונה לפגוע בעולם התורה, לדבריו של גפני, הפגיעה בלומדי התורה מביאה לכיוון טילים לעבר תל אביב, ולירידה בדירוג האשראי של ישראל. "אני יהודי מאמין, אנחנו משחקים באש, כשלא פגעו בתורה היה שקט בטחוני, סוריה הייתה מדינה רחוקה" אמר בנאומו בכנסת • צפו (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |

המלחמה נגד גזירות הגיוס עולה מדרגה: ח"כ משה גפני (יהדות התורה) מאיים הצהריים (שני) כי במידה ומדינת ישראל תפגע בתורה ובלומדיה - יפלו טילים מסוריה על תל אביב ודירוג האשראי של ישראל - יירד.

גפני פתח את נאומו במליאת הכנסת בסיפור "שהיה או לא היה" ואמר: "אדוני היושב-ראש, רבותי חברי הכנסת, אני רוצה לספר לכם סיפור שהיה או לא היה, אני לא זוכר. אבל תחליטו אתם לבד. ישבו באיזה בית בתל-אביב ועשו חשבון שאם ראש המפלגה ייקח את משרד האוצר יכולה להיות בעיה גדולה. עשו חשבון שהולך להיות פה דברים שבאמת יפגעו במעמד הביניים באופן כזה שלא היה מאז קום המדינה".

גפני המשיך ותיאר את 'הישיבה הסודית' כביכול של יש עתיד ואמר: "ואז הם אמרו, יש לנו מזל שבמדינת ישראל יש חרדים, וכשיש חרדים - אנחנו את כל האש נעיף עליהם - 'שוויון בנטל'".

גפני המשיך בנאומו ואמר בנימה של איום: "אני רוצה להגיד לכם, אני יהודי מאמין, אנחנו משחקים באש, ושתדעו ותקבלו שאנחנו מאמינים בזה, כשלא פגעו בתורה היה שקט, שקט בטחוני, סוריה הייתה מדינה רחוקה, היה שקט. דירוג האשראי של מדינת ישראל עלה, מבחינת כלכלית היינו במצב מצוין".

"התחילו לפגוע בתורה - סוריה נהייתה קרובה, טילים התחילו להיות מכוונים לתל אביב, אני מאמין בזה באמונה שלימה, כמוני יש מאות אלפי ואולי מיליונים שמאמינים בזה, אין חכמות בעניין הזה, פגעו בתורה".

גפני סיים את דבריו בזעם ואמר: "תשכחו מזה שתחנכו אותנו, לא נשנה כמלא הנימה".

אחריו עלה ח"כ דוד צור, שבעבר שימש כמפקד מחוז תל אביב במשטרה ותקף את גפני בגין דברי האיום שהשמיע: "ידידי גפני, אני לא משפטן אבל מהקריירה הקצרה של ב'כחולי המדים' (המשטרה, י.כ), שמעתי אותך וזה על גבול האיומים, כל הזמן מהלכים אימים, איימת עלינו על הטילים מסוריה שיבואו אלינו ועל דירוג האשראי שירד, למה איומים?".

גפני השיב לו: "אני מספר לך מה שאני מאמין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות