מרמה בבני-ברק

יו"ר עמותה חרדית נעצר; חשוד בהונאת ילדים חולים

יו"ר עמותה חרדית מבני-ברק, בן 50, נעצר על-יד חוקרי מפלג ההונאה בחשד כי העלים תרומות בסך מאות אלפי שקלים שיועדו לילדים חולים. יובא לדיון בהארכת מעצרו (חדשות)

שאול כהנא | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

התרומות לילדים החולים נעלמו: חוקרי מפלג ההונאה של מחוז תל-אביב עצרו אתמול (שני) יו"ר עמותה בבני-ברק, גבר בן 50, בחשד כי שלשל לכיסו מאות אלפי שקלים של כספי תרומות שיועדו לעמותה וממנה לסיוע לילדים חולים.

מהחקירה הסמויה שניהלו חוקרי מפלג ההונאה בפיקודו של סגן ניצב מאיר כהן התברר כי החשוד הפעיל עמותה שנועדה לסייע לחולים, ופנה לאנשי עסקים ומוסדות ציבור והתרים מהם מאות אלפי שקלים לטובת הסיוע לחולים.

יו"ר העמותה חשוד בין היתר כי ארגן בארצות-הברית מבצע התרמה גדול, באמצעותו גייס מאות אלפי שקלים עבור ניתוח דחוף לנער בן 14 חולה, אך ממסמכי העמותה התברר כי את הכספים העביר לחשבון שלו ולא לחולים.

המשטרה חושדת כי חלק מהכספים הועברו לחשבונו האישי וחלקם הועבר לחשבונות של בני משפחתו שהיו שקועים בחובות והסתובבו בשוק האפור.

לפי החשד, האיש ניצל את מצוקת החולים וטוב ליבם של התורמים וגנב סכומי כסף הנאמדים במאות אלפי שקלים. המשטרה תחקור האם סכומי כסף נוספים שהועברו לעמותה לא נרשמו כדין ולא הועברו ליעדם.

היום יובא החשוד לבית המשפט השלום בתל-אביב לדיון בהארכת מעצרו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר