המוהל אבי זרקי נגד ראש השנה באומן: "זו רק 'אקסטזה'"

"אסור לנסוע לאומן בראש השנה, נקודה", כך פוסק המוהל הרב אבי זרקי. לטענתו, "עשרת אלפים איש שצועקים שמע ישראל בחו"ל זו לא התעלות, זאת 'אקסטזה' לא יותר...". ומה יש לו לומר לחובשי הכיפה החב"דית? "הם מחללים שם שמיםברבים " (חרדים)

שאול כהנא | כיכר השבת |
(צילום מסך מעמוד הפייסבוק של זרקי)

המוהל הרב אבי זרקי, מצליח לעורר לא מעט פרובוקציות ומשתמש בדף הפייסבוק שלו כדי לעורר לא מעט סערות כאשר הוא מביע את דעתו בנושאים שונים שעל הפרק.

כעת, הוא דן בנושא נסיעה לאומן, כדי לשהות במחיצת קברו של רבי נחמן מברסלב, בימי ראש השנה. נסיעה אשר מונה מדי שנה עשרות אלפי אנשים.

"אסור לנסוע לאומן בראש השנה, נקודה", פוסק זרקי, "שום דבר שתגידו ושום טענה שתטענו לא יחזיר אותי מדעתי זו".

והוא מסביר את דעתו: "מי התיר לרדת מארץ ישראל? מי התיר לברוח מהמשפחה, האישה והילדים לראש השנה? כמה כסף מחליף שם ידיים בווריאציות של "התעלות מדומה"? איזה מין שולחן יהיה לילדים שאבא שלהם בחו"ל".

זרקי מוסיף וטוען כי "הצדיקים" שנוסעים לאומן חוטאים.

"עשרת אלפים איש שצועקים שמע ישראל בחו"ל זו לא התעלות, אני מכנה זאת 'אקסטזה' לא יותר...", הוא כותב.

ויש לו גם עצה למי שמחפש תפילה אמיתית: "תתארגנו, תביאו חזן ירא שמים, רב אמיתי שיאמר דברים מעניינא דיומא ולא מעניינא דפוליטיקא..".

"לא יכולים?", הוא מוסיף לסיום, "לכו לישיבות הקדושות בבני ברק, תראו מה זו תפילה ישיבתית אמיתית, כל השאר זה עצת היצר, נקודה".

בפוסט אחר שהעלה, מתייחס זרקי לחובשי הכיפה החב"דית שעליה מופיעות המילים: "יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד", ומגדיר אותם כ"מחללים שם שמים ברבים ועובדים עבודה זרה ממש!!!".

"את ה' עובדים מתוך ידיעה ושמחה ולא מתוך בורות ובריחה מהמציאות", מוסיף זרקי.

מסכימים עם זרקי או חולקים עליו? טקבקו!

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר