הרב יצחק יוסף: "מרן ביקש ממני להתפלל עליו"

במעמד סליחות שנערך אמש (א') בבית הכנסת 'חסדי שמואל' בשכונת הר חומה, סיפר הראשל"צ הגר"י יוסף: "אני חוזר כעת מביקור אצל מרן, שביקש ממני להתפלל עליו" (חרדים)

שאול כהנא | כיכר השבת |
הרב יצחק יוסף בסליחות, אמש (צילום: כיכר השבת)

"מרן ביקש ממני להתפלל עליו", כך סיפר אמש (ראשון) הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף, במעמד סליחות שנערך בבית הכנסת 'חסדי שמואל', בראשות הרב אייל עמרמי, בשכונת הר חומה בירושלים, כאשר לפני התיבה עבר החזן ר' משה חבושה.

בדבריו, קרא הרב יצחק יוסף לציבור להתפלל לרפואת מרן הגר"ע יוסף המאושפז בבית החולים 'הדהס עין כרם' לצורך בדיקות ומספר טיפולים.

"אני חוזר כעת מביקור אצל מרן שליט"א, שביקש ממני להתפלל עליו", סיפר הרב יצחק יוסף והוסיף כי אביו אמר לו "יש לי עוד ספרים לכתוב".

"אבא עמל בימים אלו על כתיבת הכרך ה-11 בסדרת 'יביע אומר' ורוצה להוציא אותו לאור", הוסיף הראשון לציון וקרא לציבור לקבל על עצמו קבלות לקראת ימי הדין. "בזכות זה "תכלה שנה וקלקלותיה ותחל שנה וברכותיה" ונשמע ונתבשר בשורות טובות", הוסיף.

הגר"א עמרמי, מרבני השכונה ורב בית הכנסת אמר כי עם ישראל זקוק להחלמתו ורפואתו של מרן הגר"ע יוסף, וקרא לציבור האברכים לקבל על עצמו שעות לימוד תורה עם תענית דיבור לרפואת הרב.

הרב עמרמי הוסיף וקרא לאנשי הקהילה האמידים שיקחו על עצמם לחזק את לומדי התורה. "אני רואה את האברכים כיצד הם כורעים ורעבים ללחם - רואה אני את דמעותיהם, כל אחד ירים קרנו ויוסיף מתרומתו למען אברכי הכוללים, וזאת תהיה מצווה חשובה לרפואת מרן שליט"א, שהנושא יקר מאוד לליבו ובכה על כך מאוד בשבועות האחרונים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות