הלם באשדוד: הרב יוסף שיינין הותקף באלימות

בשעות הלילה אמש (רביעי) תקף באלימות קשה צעיר בן 16 את רבה הראשי האשכנזי של העיר אשדוד, הרב יוסף שיינין. הצעיר נעצר על-ידי המשטרה, הרב עצמו סירב להתלונן (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הרב יוסף שיינין (צילום ארכיון: כיכר השבת)

הלם בעיר אשדוד: בשעות הלילה אמש (רביעי) תקף באלימות קשה צעיר בן 16 את רבה הראשי האשכנזי של העיר אשדוד, הרב יוסף שיינין.

האירוע החמור אירע שעה שהרב שיינין נהג ברכבו ברחובות העיר, כאשר עצר את הרכב באחד הרמזורים הגיח הצעיר, פתח את דלת רכבו של הרב ובעט בפניו כשהוא מקלל ומגדף. כאשר זיהה כי מדובר ברב שיינין, חדל הצעיר ממעשיו ונמלט מהמקום.

עדי ראיה שהיו במקום הזעיקו את המשטרה שהגיעה בכוחות מתוגברים למקום אלא שהרב שיינין סרב להגיש תלונה כנגד הנער. לדבריו, מדובר בצעיר שאינו מתנהג כראוי אך הוא איננו רוצה להתלונן.

למרות זאת עצרה המשטרה את הנער והבוקר הוא יובא להארכת מעצר. לדברי המשטרה, בחקירתו טען הנער כי רכבו של הרב כמעט פגע בו, לכן פתח את דלת הרכב וחבט בפניו של הרב.

עסקנים בעיר אשדוד מביעים בשיחה עם "כיכר השבת" זעזוע עמוק מהמקרה החמור ומהפגיעה הקשה ברב העיר. "גם אם היה מדובר בסתם אדם מן היישוב היה צריך לטפל במקרה במלוא החומרה על אחת כמה וכמה כשמדובר ברב העיר שרק לפני מספר ימים קם מימי השבעה על פטירת רעייתו ע"ה".

לדבריהם, בתקופה האחרונה אירעו מספר מקרים של הפרת הסדר הציבורי בשכונות החרדיות והעניין הולך ומידרדר. "אנחנו מצפים שהמשטרה תציב את המלחמה באלימות של אותם שבבניקים בראש סדר העדיפויות שלה ותביא פתרון למצוקה של התושבים. לא ייתכן שמשפחות חרדיות יחששו ללכת ברחובות העיר בשעות הלילה מחשש להיפגע".

בראיון למרדכי לביא ברדיו 'קול ברמה', סיפר הבוקר הרב שיינין כי הוא מרגיש טוב ושב ללמוד מיד לאחר המקרה. "סירבתי להגיש תלונה במשטרה", הוסיף הרב, "הבחור שהיכה ביקש סליחה ומיד מחלתי לו בלב שלם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר