גם באלעד: מפלגת "טוב" תתמודד למועצת העיר

לאחר בית שמש וירושלים, מפלגת 'טוב' של החרדים העובדים תתמודד גם באלעד. נציגי המפלגה הגישו לפקיד הבחירות בעיר את הרשימה, בראשה הוצב אהרון קורנפלד (בארץ)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
נציגי 'טוב' בהגשת הרשימה (צילום: מפלגת 'טוב')

מפלגת "טוב" של החרדים העובדים, המתמודדת בפעם השנייה בבית שמש, ובפעם הראשונה בירושלים, תתמודד בבחירות הקרובות גם בעיר אלעד, שם הוגשה היום (שני) רשימת המתמודדים מטעם המפלגה.

במקום הראשון ברשימה הוצב אהרון קורנפלד, ששימש בין השאר כדובר מועצת אלעד ויד לאחים, וכן כסגן מנהל מחלקה בעיריית חיפה, מנהל מחלקה במועצה הדתית בחיפה ומזכ"ל המועצה הדתית בטירת הכרמל.

לצד קורנפלד, מופיעים ברשימה יחיאל ועקנין בעל תואר ראשון במדעי המדינה ותקשורת, מפעילי ארגון "אור לאחים" ומהמתנדבים הבולטים במד"א וב'איחוד הצלה' באלעד, יואב בן אור - אמן ארונות קודש הנמנה על חסידי ברסלב, יועץ הנדל"ן פנחס רבהון ואיש השיווק משה סובר מוותיקי מתנדבי כוחות ההצלה בעיר.

עם הגשת הרשימה לפקיד הבחירות בעיריית אלעד, אמר קורנפלד כי "זו לא רשימה של פוליטיקאים או נציגי מפלגות. המועמדים שלה באים מכל החוגים והעדות, אבל אינם מייצגים עדה, חוג, או מוסדות מסוימים אלא את התושבים שאכפת להם שהעיר תתנהל אחרת. יש כאן אנשי מד"א והצלה, עובדי הוראה, אמנים ובעלי מקצועות חופשיים שרוצים לעשות טוב לכולם".

סימנה של רשימת 'טוב' באלעד הוא "עד", וזאת לדבריהם בברכתו ועידודו של האדמו"ר רבי דוד אבוחצירא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר